27 Haziran 2013

Saygıdeğer Saçmalık Silsilesi

Silsile: sınavda işaretlediği cevabın yanlış olduğunu anlayınca arkadaşına silip e yi işaretlemesini söyleyen kişinin ağzından çıkan kelam.


Sevgili blok, tuğla veya kiremit.
Balkonda oturuyorum ve balkon cam ile kapalı olmasına rağmen dışardan her şey çok net gözüküyor. Dışardan bi baksalar mazallah beni falan hep görecekler töbee.

Bisiklet alma isteği bi kabarıyor bi iniyor bi kabarıyor bi iniyor. Sonuçsuz kalmasa bari diyerek kendimi avutuyorum. Hep ilerisiyle ilgili bir kaygı gütmek zorunda mıyım ben. Şöyle afedersin ama ... yayarak geçirdiğim hiç mi tatil olmayacak.
Sana özel sorunlarımdan bahsedecek değilim o kadarda değil.

Bugün bisikletimle gezerken üzerinde evin kapı numarasının yazılı olduğu anahtarı düşürdüm. Üzerinde bildiğin apartman adı ve kat daire yazılı. Yakınlarda düşürme ihtimalim yüksek. Bulan gören varsa mümkünse biz evdeyken getirsin.
Baktı biz yokuz kapının girişindeki aynanın önüne bıraksın gitsin. Fazla odaları kurcalayıpta yastık altında sağladığımız altın, gümüş, yakut, zümrüt, lacivert, elmas ve daha pahası anlaşılamamış diğer değerli taşlarımızı alma.
Teşekkürler.


Amcam lise bitirme sınavlarına giriyor yaşı 40 bekar.

Hiç yorum yok: