15 Nisan 2013

Gümlük

Merhaba bir zamanlar aklıma geldikçe sonraları ihtiyaç duydukça şu aralar ise sadece yazmak istedikçe yazdığım sevgili blok.

Yazmak istediklerimin ne olduğu konusunda hala kararsız olmakla birlikte basmaya başladım bile tuşlara.

Rahatım ama rahatlıktan rahatsız olmaya başladım. Genel bir rahatlıktan bahsetmiyorum.
Rahat olduğum alan sadece kısıtlı bir alan.
Diğer taraftan lisanstaki gibi dönemlik planlar yapmaya başladım. Mesela yaza şunu yapıcam kışa şunu diyorum.

Hal bu ki bi 5 aydır falan yoktu böyle bir durum. Plan yoktu kısacası şeytan azapta değildi.
Şimdi bir yandan günlük zımbırtılar diğer yandan gönül işleri yetmezmiş gibi rahatlığın verdiği boşluk can sıkıcı olmaya başlamadan sıyrılmam lazım tüm işlerden. Yanımda götürmek istediklerim ise belki ilerde sıkıntı verecekler bana ama sorun onların sıkıntı çıkarıyor olmaları değil benim bunu kendime engel görmem.

Sonuç olarak dönemlik sıkıntılarımı ve uğraşlarımı gelecek için engel görmediğim sürece mutluyum.
Eklemeden geçmeyeceğim nasıl hayatımın kısıtlı bir bölümü sıkıcıysa diğer bir bölümünde de mutluyum.

Bir daha görüşünceye dek napıyorsan yap.

İsim evriminin sonuna geldin bu arada,
günlük, dünlük, gümlük
sana bundan sonra "güm" lerimi yazacağım.
Misal bir sevgilim var güm :)

Hiç yorum yok: