22 Mart 2013

Dershane-Eskişehir-Ankara-Eskişehir-Dershane

Dershane günlüğü
Yüksek lisans mülakatlarının ardından şeytanın azabı geçmiş amacına ulaşmıştı.
Şeytan azaptan kurtulunca önünde hedef kalmamış. Daha önceleri kendine verdiği sözleri duymaz sallamaz olmuş. Tek derdinin bir polinom halkasının asal olup olmadığını incelemek olmasını isteyen ben ondan bile sıkılmıştım. Maymun iştahlılığın dibindeydim.

Derslere git gel falan derken hızlı trene gün içinde 3 kez binerek rekor kırdım.
Yht kartlarından almayı bile düşündüm ama biraz pahalı geldi.

Gece izmir mavi treniyle ankaraya eskişehir hızlı tren aktarmalı şekilde gidiyorum. oglen 12:30da ankaradan eskişehire hızlı trenle geliyorum ardından eskişehirden otobüsle kütahyaya gelip dershanede derse giriyorum. Dershanedeki dersim tam 3:10 da ve ben 3:15 te dershanede olabiliyorum.
1 hafta bu ve bunun gibi bir çok koşuşturmanın ardından ilk firemi verdim. Gitmedim ankaraya.
Sonra bir kez daha gitmedim.
2 kez daha
ve arkadaşa sormuş hoca serkan bıraktı mı diye.
Ertesi gün yine izmir mavi tren ankara aktarmaları başladı...

Dershaneden de ayrılamadım ayrılmadım.

Bu gitgellerle geçiyor şu ara günlerim akşamları evde kalayım mı yoksa trenlerde mi yatayım onu düşünüyorum. Seneye Ankaradayım orası kesin.

4 ders alıyorum 2sinden kalırım diyorum daha geçen sene geçen olmamış. İstatistiki veri olarak kabul edilirse kalıyorum..

İyi akşamlar çünkü ben bunu yazarken akşam...

Hiç yorum yok: