18 Şubat 2013

Neler yapıyoruz neler ediyoruz?

.

Hafta sonu en erken kalkma yarışında birinci olmak için çabalıyormuşçasına uyanıyorum.
Sabah 8 50 de dersim oluyor pazar günü her yer kapalı ben o günü iş günü zannettiğim için insanların hep dışarıda olmalarını bekliyorum.
Hayal kırıklığı tabiki.

Aynı şey pazartesi benim tatil günümde insanların tatili sanıp onları kafelerde lokantalarda görmeyi umuyorum.
Hayal kırıklığı tabiki.


Yolculuklara ayıracak zaman olsa da satın alsam diye düşünmeye başladım. Yani zaman satın almak mümkün olsa bir kaç gün almayı planlıyorum.
Hafta 8 güne çıksın 8. gün dünyada insanlar sırayla hiç bir şey yapmasınlar. Aynı anda tatil değil bahsettiğim.
Mesela toprak sanayi pazartesi günü tatil yapsın.
Gıda işiyle uğraşanlar salı tatil yapsınlar.
Teknoloji 2 ye ayrılsın çarşamba ve perşembe günü tatil yapsın.
Memurlar cuma günü tatil yapsın.
Cumartesi ve pazar zaten tatil yapanlar yapsın diğer kalan meslek gruplarıda paylaşsınlar cumartesi pazarı.
Haftanın 8. gününün adı Salıtesi olsun.

Salı ile Çarşambanın arasına girsin!



Öyle bir sayı sordular ki sayının rasyonel mi irrasyonel mi olduğunu anlayamadım tek yaptığım ikna etmeye çalışmak oldu,
Neye mi?

Soruyu cevaplayamayacağıma ya da vereceğim cevaptan uzun bir süre emin olamayacağıma.
Oldular mı?...

Hiç yorum yok: