4 Şubat 2013

Yer Karabük Otogar
Saat 06:45
Günlerden Salı
Otogarda karabüklü arkadaşımla buluştum. Saat çok erken olduğu için ve 12 saat yolculuğun ardından da biraz uyumak için arkadaşın evine geçtik.
Biraz muhabbeten sonra hemen yattık.
Sabah uyandığımda saat 9 du. Arabayla Karabük Üniversitesinin kampüsüne gittik.
Erken geldiğimiz için yine kampüste gezindik. Sonra mülakatın olacağı salona geldik. Sınava girecek diğer matematikçi arkadaşlar hemde arkadaşımın arkadaşlarıydı.

Biraz muhabbet sonrasında sınav başladı süre 2 saat soru 10 tane şıklı sorular vardı mesela 1. sorunun 3 şıkkı vardı 1ini yaparsan 2 ve 3ünüde yapmak zorundasın 10 şıklı soru vardı biz sadece 5 tanesini yapacaktık.
Alanım olan cebirden hemen daldım...
Sınavın bitmesine 5 dk kala 3. kağıda geçmiştim.

Sınav sonunda hocalar saat 1 de tanışma toplantısı yapacağız deyip öğle arasına çıktılar.

Saat 1:05
Yer: Karabük üniversitesi toplantı odası.
Hocalar önce kendilerini tanıttı sonra bizlere nereden geldiğimizi hangi alanda çalışmak istediğimizi ve memleketlerimiz oturduğumuz yerler gibi sorular sordular ve not aldılar.

Ben biraz doğru biraz yanlış Karabüğe yerleşmekten bahsettim.
Sonra hoca ile yüz yüze görüşmemizde aynı sorun gündeme geldi.
Bende yerleşeceğimi söyledim.
Sınav performansına göre ilk 5 e girersem çalışabileceğimizi söyledi. Bende görüşürüz deyip çıktım.

Sınav sonrası arkadaşın evine gittik. Bildiğin akşama kadar uyuduk. Uyandığımızda saat 6 idi. Akşam yemeği yedik dışarı çıktık Karabüğün puslu havasınında tadına baktım, Kardemir'in o eski ama düzenli yerleşimini gördüm.
Karabüğün istiklalini gezdim.

Akşam erkenden eve geldik tv seyrettik ve sabah 5 te otobüse yetişmek için saati 4:15 e kurarak yattık.