6 Temmuz 2011

Kompleks analizden kalmanın dramı!!!

Şoke şok şok şok kompleks analizden kalarak 175+175 yerine 750+750 ödemeye mahkum edildim. Eğitimimin bu kadar pahalıya mal olmasını sağlayan sevgili meb kurmaylarına ve siz sevgili vergi verenlere tesekkürü ve hsssktiri bir borç bilirim. Blok kafam bozuluyor ya 34 almışım kalmışım 6 puan la 6 puan ne kadarsa hocaya elden vereydim parayıda geçeydim :D Sinsi sinsi güldüm be iyi fikirmiş aslında...

Yaz okulundada dersi kolay hocaya vermişler oha dedim ya oha şansa bak arkadaş. Parayı veren düdüğü çalıyor ama düdük kimin ona bakan yok çalınan hep aynı düdük. Para hep aynı yere gidiyor. Neyse bu sistemin içine girince bunlara bir çözüm getircem nah burdan söz veriyom 40 geçme notuysa adını yazana 55 vercem yeterki okumak bu devirde ucuz artık desin birileri. E biliyorum pahalı olduğunu ne yüzüme vuruyorsun.....

İlişikteki kişiylen bağlar sağlamlanıyor fakat hani üst katta otururda yinede çıkıp göremezsin beraber olamazsın ya aha öyle bir durum. Yürüyüş mesafesiyle yarım saat uzagımda ama görüşmek için bankaya teminat göstermek gerekiyor, vize almak gerekiyor falan fişmekan.
Gömdüm say öptüm bay blok...

Hiç yorum yok: