22 Mayıs 2011

Duygulu Blok

Sevgili blok yine bir final dönemi ve yine sen aklıma geldin. Dedim bi ne var ne yok bakayım blokta. Her zamanki gibi ecnebi istilasına uğramışsın. Hayırlı bir ziyaretçin olsa zaten şaşardım.

Her neyse bu dönemler iyi gelişmeler var hayatta, olmayacak dediğim şeyler olmaya başladı. Ne gördüklerime inanıyorum şu ara ne yaşadıklarıma. Aklımda tek şey tek kişi var. Sanırım ordada durum böyle. Biraz mesafe var aramızda ama problem olmuyor en azından şimdilik. Arnavutça aşk şarkıları söylesem anlarmı beni blok. Veya fındık toplasam ona memleketinden.
Yanılmıyorsam seviyorum ben onu :)
Duygulanmaktan başka bir işim yok şu final döneminde. İlk kez 10bin sms kullanmaya başladım anasınıda ağlattım afedersin kaç kaldı bilmiyorum. 3 yıldır girmediğim msn e girmeye başladım sırf yüzünü göreyim diye.

Sonum hayır olsun sevgili blok...

Cebir,diferensiyel geometri, komplex, topoloji, nümerik, seçmeli sınav takvimi formasyon sınavlarının tarihini bilmiyorum ve o sçtığımın formasyonunada 250 tl daha bayılacağım içim acıyor...

Hiç yorum yok: