8 Temmuz 2011

Dandini dandini

Ulan blok senin bir benzerini yapmıştım ben sana sormadan. En değerlime verdim onuda adıda dünlük. Senin gibi hayta değerbilmez değil çünkü onun yazdıklarıyla dolu orası. Kızmadın dimi bana sen hala benimsin küsme olum lan tamam o dünlüğü senden çok seviyor olabilirim.

"Dünyada bir çox insan var. Bezisi duygulu bezisi duygusuz, bezisi qorxulu bezisi qorxusuz. Bezisi aglayib bezisi gülür amma gozelliklere ve xosbextiye layiq olan bir insan var o da indi mesajimi oxuyur..."

Lan blok ne adamım ben ya. Yıllardır her gören aa ne uslu çocuk derdi bana dedimki olum bu kadar usla fazla yaşamazsın sen biraz uçarı ol hayta ol. Olmaya çalıştım bir kaç yıldır biraz daha sosyal bir insan olmaya çalışıyorum. Hani alışmadık götte don durmaz misali olmuyor sanırım saçmalamakla sakin kalmak arasını bulamıyorum. Kendi kendimeyken sakin onunlayken saçmalıklar silsilesi izliyor birbirini. Lan olum ayakkabısını çıkardım ya. Evet bencede çüş. Hani ne akla hizmet dimi.
Hiç bilmiyorum blok.
Ama çok seviyorum lan ayakkabısnı falan alırım dedim galiba ne bilim anlam veremedim.

Neyse blok ben şimdi biraz batırdım ortalığı onuda üzdüm dolaylı olarak bende üzüldüm. Onu da kendimide toparlamam lazım dualarını bekliyorum sevgli blok...
Karanfil sulamam lazım senin anlayacağın o her ne kadar o her ne kadar senden uzaklaştığımı hissediyorum ben desede ben ona sormadan kendimi ona o kadar çok bağladım ki anlatamam...

Bide hakediyormuşum öyle söyledi :)

Hiç yorum yok: