24 Mart 2009

Matematik Ormanı

Bugün hem Kütahya'nın havasını bir nebze olsun temizlemek adına hemde nevruz'u bir nebze olsun(baharın gelişini) kutlamak adına 500 fidan dikiyoruz. Hani daha önce dikmedim mi diktim e o zaman neden bu kadar büyütüyorum derseniz hemen açıklarım. Kütahya kışın geceleri sokakta 1 saat gezdikten sonra anlınızdan elinizle is sildiğiniz bir yer. Havası çok kirli. Doğalgaz yeni gelmiş olduğundan henüz kirlilik devam ediyor. Olmayan matematik klübü olarak üniversitenin karşısındaki koruluğa fidan dikeceğiz. Ben bu satırları yazarken dışarda fidanlar tırdan indiriliyor. Basının büyük ilgisi var 3 fotoğraf çekildi şimdiye dek saydım :) Yandaş medyam olsaydı kendi reklamımı yapardım diktiğim ağacın ürettiği oksijeni akademisyenlere hesaplattırır sonrada insanlığa aha bu kadar yararım oldu diye övünür övünür ve övünürdüm. Yani yandaş medyayın yanı olmak gerçekten güzel bir şey...


Hadi kalın sağlıcakla bende meşe ve çam dikeyim dikili 2 ağacım olsun.

1 yorum:

MAVİ UMUT dedi ki...

Harika..bende trakyada yüzlerce meşe palamudu ektim diyeyim artık dikmek uymayacak.inşallah çoğu çıkmıştır.