25 Mart 2009

Dekolteli Matematik Olmaz Değişkenler Gözükür...

Fermat bana bir deterjan markası gibi geliyor, vize kağıdına fermat (tam otomatik çamaşır makinaları için kullanılan bir deterjan markasıdır menşei Macaristan'dır) yazasım var ama yanlış cevap olarak nitelenmesinden korkuyorum :)


Hay'dan gelen Huya gitmiyormuş Hu ya gidiyormuş. Huyum kurusun ki bunu çok alakasız bir yerde yaşıtlarıma empoze etmeye çalıştım olmadı tabi kimse anlamadı :)

Sınıf başkanına yeni slogan ürettik "sen matematikçisin böyük düşün" Pak başkanlar marka sınıflar da alternatifi.

am is ve are ı yanlış yerde kullanmaya başladım çoğulluk ve tekillik artık ayrılmaz bir çizgide benim için. Ya Sıfır (0) ya da (1) sin.

Yaz geldi kızlar bele kadar dekolteyi koyverdi hadi bakalım hayırlısı. Bakış açısı geniş ve at gözlüğüne karşı bir adam olarak her dekoltede bir ben. :) Ama sakinim sorun yok...

1 yorum:

Vladimir dedi ki...

Her dekolteye saygı duyuyorum, her gizli kapaklılığa nanik yapıyorum. Zor zenaaat matematik, hayatın aritmetiği beni geriyor.