19 Mart 2009

Kompozit Bir Seçim Olsun, Diş Tabibleri Kazansın Bence

Yine aylardan mart,
Bu pırasalar çok kart,
Gözümde tütüyor vallahi,
Şöyle olsada yesek bir meyveli tart.

Şair böyle tanımlamış bu güzide ayı M.Ö. 999 da yazdığı 13 ciltlik ansiklopedisine.

Belediye bursum kesildi yaşasın. Resmi gazetede yayınlanan kadar öderiz demişlerdi gerçekten ödediler. Bu davranışlarından dolayı "İzmir Büyükşehir Belediyesi Piriştina Eğitim Yardım Sandığı"na teşekkür ediyorum. Oysa tamda Vakıfbanktan kart alacakken kesilmesi iyi olmadı ama ne yapalım resmi gazete yazmış bir kere vermeyeceksin.

Dünya lideri, davos fatihi, ingilizce katili geçenlerde İzmir'deymiş. Ama kendi dedi İzmir gavur diye e yine gavur inadıyla CHP diyecek muhtemelen hemde geçen seferkinden daha fazla % ile.

Bi batak oynarken birde namaz kılarken kendimi huzurlu hissediyorum diyen bir oda arkadaşım var ve çok fena batak oynuyor :)

Başka insanların telefon rehberlerinde adımın başında sonunda bir ek yazılması sanki beni sadece yazan o ekle alakalı bir durumda aranan biri yapıyor. Arıyorum serkan yurt yazınca adam hemen diyor "aha yurt taksidini ödetecek" diyormuş gibi geliyor...

Tamam hadi bitti. Artık propaganda çalışmalarına ağırlık vermem gerekiyor miting yapcam 81 ilde. Kaldı 10 gün günde 8.1 mitingle işi bitiririm hatta günde 9 miting yapar o arada çıkan 9 mitingide 3 büyük ile 3 er 3 er üleştiririm :)

Hiç yorum yok: