8 Ekim 2008

Ucuz Ayakkabı İle Maça Değil Sımaça Çıkılır...

Lan blok saat 7:28 ve evde yemeğe dair bir şey yok. Yemekten kastım suyu olan, pilav, içinde patates veya patlıcan bulunan işte bildiğin restorantlardaki ana yemek menüsündeki yemekler. Yemek yemek için annemi bekliyoruz daha işten gelmedi aslında dünda bu saatlerde gelmişti elinde bakın neleeeer aldım diyerek. Neler almış biliyor musun?

Ticaret zekası kıt bir esnafın satış yapamamaktan yakınıp dükkanını kapatmasının üzerine denk gelmiş ve tanesi "5 ytl" den çizme,topuklu ayakkabı ve konyerse/konverse/ tarzı ayakkabılar almış. Anne bunları ne yapacaksın olum hepsine topu topu 30 tl verdim 30 liraya ayakkabı bağcığı satmıyorlar ne diyorsun sen... Ayakkabılara o kadar baktım ama ayağıma olaca her hangi birini bulamadım. 6 tane ayakkabı vardı ama benim ayağıma göre olan yoktu. İşte ben bu yüzden blok yazıyorum anlıyor musun. Burda sana yazdıklarımda unutulmuş bir çocuun anılarına birazda işkembeden eklenen üfürükler mevcut. Sitenin altında yazılanlar ne beni bağlar ne sizi, kısacası ne demiş ,ünlü düşünür Abbas: yolcudur abbas bağlasan durmaz. uyaksız aslında abbasın sonundaki s ve durmazın sonundaki z saçma!


Tezkere çıktı duyan duymayana duyursun, eğer duymayan varsa burdan duysun diye yazıyorum. Bu blok gündemden bi haber insanlara hizmet için varolmuştur ve öyle de devam edecektir. TRT1 de şu sıralar 60 seconds başladı daha önce izlememiş olan varsa kulaklarından tavana asmasına gerek yok kendisini, kalksın bilgisayarın başından ve kaçırdığı yerden başlasın izlemeye.

Burdan sonrasını potansiyel 60 seconds izleyicilerini yok sayarak devam ediyorum.

Onlar aslında tam birer gerüzekkalı.

Tamam bende sıkıldım. Ampute milli takım ile şöhretler milli takımı maç yapıyor ampute milli takımda oynayan oyuncuların hepsinin bir özrü var ama futbol oynamalarına engel değil. Şöhretler milli takımında kim oynuyor dersiniz yok hayır Tarkan sol açıkta koşturmuyor, kahretsin yine bilemediniz alişan kaleci falan değil. ne hepsi defans mı oynuyor diyorsunuz. değil ama defans 4lüsünün adı tepsi olabilir zira şöyle

ulaştıran bakan binali,
milli eğitim bakanı hüseyin çelik,
Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu,
Bayındırlık ve İskan Bakanı Faruk Nafiz Özak,

alın size tepsi :)

maçı 4-2 kaybetmişler.
Erman Toroğlu, Selçuk Dereli'den kırmızı kart yedi lan ne güldüm.

*Selçuk Dereli:S.ktir lan çık kulübeye otur.
*Erman Toroğlu:Olum benim kalemim senin düdüğünü döver yarın görürsün senin adını silecem bu sahalardan bitirdim seni,bence kaçmalısın.
*Selçuk Dereli:Erman'cım şurda ağız tadıyla ibnelik yaptırtmıyorsun canım sende ya. Şaka düdüğü bak bu şaka dürt dürt düüüüürt gördün mü?
*Erman Toroğlu: Banane a.q ben anlamam daha dk 60 maçın 3te 2si geride kalmışken beni oyundan atanın a.q ben... Yarın görüşecez dur sen dur öttür daha...

Hüseyin Çelik 3 gol yedikten sonra hala "yeneriz herhalde öyle gözüküyor" dedi ben orda kendimi lan 2 yıldır bu adammı yönetiyordu milli eğitimi dedim. Daha önce görmüştüm ama bu kadar boş umutlarla sahalara çıkan bir milli eğitim bakanı görmemiştim. Kendisini kutlar bulutların üstünde başarılar dilerim.

maçtan uyarlamalar:
-ÇELİK: "TOPLUM OLARAK ENGELLİLERİN ÖNÜNDEKİ ENGELLERİ KALDIRMALIYIZ"-
-BAŞESGİOĞLU: "AMPUTE FUTBOL FEDERASYONU KURULACAK"
AMPUTE MİLLİLER ACIMADI VE ZORLANMADAN GALİP OLDU: 4-2-

hehe hala engel mengel adamlar kendi engellerini kaldırmış sayın Çelik size söz söylemekten fazlası düşüyor artık. Sayın devlete bakanım sizin işiniz daha zor. Ampute futbol federasyonu kurulacak diyorsunuz iyi diyorsunuz da bunu size söyletmek için 4 tane mi atmak gerekiyor?

Yauw bırakın bu işleri...


Geçen basket potasına sımaçı basacam yükselmişim o da ne bir ışık süzmesi potadan üstüme üstüme geliyor içimden çok hızlı bir şekilde küfür ettikten sonra gözlerim kararıyor her yer bembeyaz oluveriyor. Göğsümde bir acı hissediyorum ama hala uçtuğumu hissediyorum yani yükseliyorum potaya doğru, gidiyorum gidiyorum gidiyorum baaawn. potanın çerçevesine girmişim kafam tabelaya çarpmış göğsüm çemberde sıkışmış. gelen ışık süzmesi de yeni silinmiş olan çerçeveden yansıyan park lambalarıymış taaa ben böyle işi. bi ara sandim ki le bıron jeyms "gel genç seni yetiştireyim demek için geliyor".
Aslında böyle anılar insanları mantıklı düşünmeye itiyor şöyle ki mesela ben böyle bir hayal görmesem geçen futbol oynarken gördüğüm hayali yanlış yorumlayabilirdim.

Geçen futbol sahasında voleyi basacam yükselmişim o da ne bir ışık....


Hadi dağılın, şöhret milli takımı yenilince sizde yenilmiş sayıldınız... hahaha :)

Hiç yorum yok: