7 Ekim 2008

Buraların Kralı O Bir Başka Baks Bani Baks Bani Çok Yaşa

Farkettim ki ben bu aralar gündemi takip etmiyorum günlük. Güncel yazı yazmıyorum mesela 2 dir Hıncal Uluç gibi ordan burdan estiriyorum. Sana biraz gündem yapayım da aklın başına gelsin blok.

Mamma mia ya gitmeyen ölsün lan. Abba dinlemeyen kanamalı kırım kongo olsun iyimi :) hayatında hiç money money money must be funny demeyen adamın ağzını karışlarım ben...

Sinemada ne kadar çok film var fragman izlemekten gözlerim ağrıdı ve kotam doldu. Zaten bu parasızlığın ayağı topal gözü kör olsun hala dünyanın parasını bayıyoruz kıçı kırık bir internet bağlantısına. Bu konulardaki sitemimi daha arka sayfalarda bulabilisiniz ama bence uğraşmazsınız ben bile uğraşıp buradan link vermiyorum yani o derece. Bakın onun yerine ben size bir hikaye anlatayım neşeniz yerine gelsin...


Rivayete göre vilayetin birinde güzel mi güzel bir kız yaşarmış. Öss de çok puan yapmış hukuk fakultesini kazanıp gitmiş. Şehir dışında okumuş, yurtta kalmış, ilk o zaman tanışmış bekaretini internetten satılığa çıkartan furya ile...
Bu kızın adı Amanda imiş ve engizisyon mahkemelerinde görev yapıyormuş.(allahım çok kültürel ve bilimsel bir yazı olacak galiba açıklayıcı linkler bağlantılar yaşasın...) Engizisyon o zamanların en gözde mahkemeleriymiş. Hukuk fakültesinden mezun olup ipini kopartan bu mahkemede herhangi bir davada avukatlık yapmak için hakimiyle,mübaşiriyle ve hatta securitysiyle bile yatarmış. Tabi bayan adaylar yatarmış erkekler ise "yaz kızımlara cilve yapar varsa bayan hakim falan onlara cigololuk yaparmış. Bizim amanda 3 mübaşir 5 güvenlik görevlisi 2 adli tıp uzmanı ve 19 hakimle yatınca tabi ünü yürümüş :) Adı çıkmış 9 a. E bu kadar yat kalk yapınca demişler bu kıza bu mahkemede bir görev verelim. Vermişler kızda gelene geçene vermiş düşünce suçlularından politik suçlulara, eski milletvekillerinden yeni bürokratlara vermişte vermiş. Sonra terfi etmiş ve yaz kızım olmuş. Hukuk fakültesi okuyan ola ola yaz kızım mı olur onu bilmiyorum varsa anlayan biri açıklar birazdan zaten :) Her neyse bizim hikayemizde Amanda Engizisyon Mahkemelerinde yaz kızım oldu. devam...(resim adriana lima hayranlarını kızıştırıp birbirine düşürmek için konmuştur, özellikle takuntulu aşıklarına :) )
ilk duruşmasına çıkmış /duruşma ne demek lan karşılıklı duruyorlar mı, yani karşılıklı 2 veya 2 den fazla kişi diyelim ki birbirlerini elliyor onlar "elleşiyordur" e bu mahkemede insanların durdukları görülmemiştir. neden duruşma denir. yiyorsa bunuda biri açıklasın/ oturmuş hakimin önüne. Giymiş straplez/en sevdiğim kelime/ bluzunu üstüne de böle şal gibi bir şey almış ama çatal gözüküyor. yaslanmış sandalyeye tam hakimin kafasını hizalamış. Hakim kafasını aşşağı eğdığı zaman Amanda'nın omuzlarından sıyırarak m.mciklere bakıyormuş. Amanda durumun farkında tabi, bir işve bir cilve neyse duruşma bitmiş karar "katıksız idam" olmuş. Amanda duruşma bitince durulmuş biraz tabi ateşi sönmüş. Hakim ayağa kalkamıyormuş neden mi? :) anlayanlar anlamayana anlatsın...

Amanda hızla duruşma salonundan çıkmış ve odasına gitmiş. Başlamış beklemeye sonra demiş bilgisayarımdan girim de fesybukta profilime yeni göğüs dekolteli resimlerimi ekleyeyim demiş. Açmış bilgisayarı kullanıcı hesaplarından "Nasty Amanda" isimli hesabı tıklayıp açmış. Mesenesinin şifresini girmiş çevrimiçi ol demiş başlamış 2 keltoşu döndürmeye bunlar dönmüşler dönmüşler sonra duning "mdoaınwkdanwlkjd anlhj daa143587d3a8 5bwdk jawd bad numaralı hata kodundan dolayı msn servsimiz geçiçi bir süre kapalıdır,lütfen işinize bakınız bi ara tekrar denersiniz" yazısı ile karşılaşmış. Çok fena kızışmış tabi bunu duyunca hemen mozilla fayırfoxtan arama yapmış bu hata kodunu ne mi bulmuş dersiniz. Her zamanki gibi hiç bir bok bulamamış. Hangimiz hata kodunu yazarak sorunumuza çözüm bulduk allah aşkına söyleyin bana :) evet hikayenin anat hemasıy buydu. Hata kodlarıyla bir yere varamazsınız boşuna gogılı ve türevlerini yormayın...

Ne kadar gereksiz bir hikaye lan bu :) ama mesajı var. Bu aralar daha önce bahsetmiştim blog blog gezip vasıfsız kullanıcı arıyorum diye okuduğum saçmalığın hatti hesabı yok bu aralar. Beğendiklerimi yorumlamadan geçmiyorum ama hele öyleleri var ki aman yareppim bodrum katındaki evimdeki pencereden aşağı attırırlar adamı. Hep bunalım takılanlara hele çok fena kılım...

Bugün uykusuz aldım aslında yarın yeni sayısı çıkacakmış ama ne yapayım bugüne nasipmiş okumak. Memo tembelçizer karnımı ağrıttı kötkubbe ile bu hafta.

Yarın ek kontenjan kılavuzunu almaya gideceğim ak g.t kara g.t belli olacak anlayacağınız. Ya buralarda olmaya devam edeceğim ya da vedalaşamadan türevdir,integraldir, kan dolaşımıdır, organik kimyadır, optiktir, roller teoremidir, elektromanyetik dalgalardır, uğraşıp yine eski bilim teknik saykosu olacağım. Aslında iyiydi o sayko dönemlerim özledim şimdi. Soru çözmeye başlayıp Stephen Hawking'in kara delikler hakkında ki yorumlarını okurken bulurdum kendimi. Sonra dönüp arkama bakardım bir arpa sapı kadar yol gitmişim...

Bu arada nobel fizik ödüllerini 2 çapon aldı. Atomların karşı simetriklik diye tabir edilen teorileri hakkında yaptıkları çalışmalardan dolayı. Bi ara gündeme baktım da her yer şehit yaslarını gösteriyor.
Şehirlerimize allah rahmet eylesin ona lafım yok ama medya her zamanki gibi yine en çok ilgi çekeni burnumuza, hatta sinüslerimize sokuyor. Adam gibi haber bülteni kalmadı inanır mısın günlük. Devamlı aynı görüntülerle haber yapmaktan bıkmadı mı bu enkırmenler. Yıllardır gösterilen bir helikopter var devamlı ateş ediyor nerde savaş çıksa atv o helikopteri koyuyor ekrana, uzun süre göstermese bile en azından 1 kez ta tatatatata taratıyor helikopteri. Medya aslında işini biliyor ama işe gitmiyor. Nasıl habercilik yapılacağının Mehmet ali birand'da farkında ali kırca'da uğur dündar'da ama al milyon doları koy helikopteri ekrana sonra adın yılın enkırmeni olsun, ordan burdan üniversiteler fahri doktor ilan etsinler seni. Ne güzel memleket anasını satayım.

Ağzımın tadıyla bi lost seyrediyordum ondanda sıkıldım, ben bile o kadar sıkı sallayamam yani. Yok rahibin uçağındaki meryem ana heykelleri o adaya düşmüş onları eroin bağımlısı drawşaft mıydı neydi her ne haltsa o nun solisti bulmuşta falanda filan. yok ebesinin nikahı yani. sıkılmaya başladım the tudors izleyeceğim sanırım. Thomas moore ye kanım ısındı...

12 yorum:

godsyndrome dedi ki...

tudors izleme kıskançlıktan ölürsün bilmem kaçıncı henry olacak o köpeoğlusu her bölümde en az 5 bağyanı götürüyor.Senaryo falan hava civa.Adriana konusunda da intikam soğuk yenen bir yemektir demek istiyorum.

Kriptograf dedi ki...

ama hocam sen kendi kendini ele verdin :)

8. Henry :) Oha ben hiç denk gelmedin daha götürüşlere falan allah allah... zaten tipinde bir p.çlik vardı anlamıştım.

godsyndrome dedi ki...

Arkadaşım soğuk yenen bir yemek dedik kalleşçe yenen bir yemek değil ki açık açık söylüyorum ben adrianamın mahrem resimlerini toplatmaya çalışırken bu yaptığın olacak iş değil:)

Vladimir dedi ki...

LOsttan meryem ana hikayesi ddördüncü sezonun son bölümnde artık inanılır bir hikaye haline geliyor.. son bölüme inananı.... diyorum başka da bişicik demem...

Bu Henrynin uçkuruna bu denli düşkün olması inanılası değil, ingiliz dediğin bira içmeye düşkündür yüzyıllardır, sekiz bira içtikten sonra o uçkur düğümlenir, vücudun muayyen organları işlev görebielemz hale gelir. Libido mahpus haldeki seven napmaz.. hiç bi halt yapmaz, yapamaz.. Kesinlikle.

mamma mia ya gelince ben de "mamma mia" diyorum ve hatta "karamba karambita diye ekliyorum. Naim dilmener ABBA dinleyenleri aşşşŞŞŞağlamış benim de NADİM NAİM yazılarımı yeniden başlatma zamanımı gelmiş demek ki.. ALcağın olsun MAĞİM..

Kriptograf dedi ki...

god kusura bakma da adriananın mahrem resimlerini toplasan burda köye yol olur. işin zor hocam. ay tink disis wrong choice :)

Kriptograf dedi ki...

vladimir Lostun senaristleri genital bölgelerinden iyi sallıyorlar gibime geliyor bana. ben daha 2. sezonun ortasındayım lütfen fazla üstüme gelmeyin kanalı değiştiririm...

kutup zencisi dedi ki...

ben yetişemem sana krip... yorum yapabilecek kültüre haiz değilim...

okuduğumu bil yeter sen :)

Kriptograf dedi ki...

aman hocam estağfurullah, siz ki koca kutup zencisi :) lütfen mütevazılığı bırakıp yarışa dönünüz :)

kıyak dedi ki...

lima ile bu kadar yıllık hukukumuz var. (dergiler, ayıp internet siteleri vs)
bu resmini görmemiştim...

beni diğer vasıfsızlarla bırak bu resme biraz daha bakmak istiyorum.

Kriptograf dedi ki...

görülmemiş ne kadar resim varsa hepsini el altından sevenlerine ulaştırmayı planlıyorum... Gelen tepkiler beni buna teşvik ediyor...

Buzcevheri dedi ki...

memelerine takılıp kalıyorum, bakışlarına da bir o kadar gıcık oluyorum ve evet hukuk fakültesini bitiren o lavuklardan biri de benim.Bütün dizileri merakla izlemeye başlayıp da hemen sıkılan bir ben varım sanıyordum. Lost'u çok uzun zaman önce izleyip, yine çok uzun zaman önce sıkılan bir memeli olarak şu anda Avatar, Nip Tuck, House MD gibi zırvaları izliyor ve eğleniyorum. Ama eminim ki onlardan da sıkılacağım..

Kriptograf dedi ki...

oh be bende neden lan dizilerin hemen tadı kaçıyor diyordum :) demekki harbiden tadı kaçıyormuş yani sorun bende değilmiş. yazarken düşündüm "acaba saçmalamış lan bu" derler mi diye