9 Ekim 2008

Sana ikigünlük yazıyorum günlük...




Bugün ne yazayım diye düşündüm düşündüm ve lan ne düşünüyorum çıkayım sokağa zaten çok atraksiyonlu bir mekanda yaşıyorum kesin başıma bir şey gelir, manavla kasap kavga eder, sayısal loto bayiinde kavga çıkar camı çerçevesi kırılı, bakkal çocuklara küfür eder bende eve gelince bunları yazarım dedim. Dedim ve dışarı çıktım. Hiç bir yere gitmeyecektim ve hiç durmadan gezinip gelmeyi planlıyordum aslında sokağa çıkarken. Ayakkabılarımın bağcıklarını bağlamadım bağcıkları kenarlardan doladım ve içine soktum ayakkabının. Daha rahat oluyor hem zaten uzağa da gitmiyorum hiç bir yere gidip gelecem yani.

Her neyse çıktım daha apartmanın kapısından çıkmadan ev sahibi karşımda belirdi.

-Yakşamlar genç. Nasıl annenler kardeşin?
--iyiler ev sahibi abi sağol sen nasılsın?
-eyvallah yiğenim. nasıl üzümleri sattı mı annanengiller?
-yok satmadılar daha kurutup bekletiyorlar /dayım biraz paragöz fiyatlansın diye bekliyor, bu sene muhtemelen voleyi vuracak ve senin evinden taşınacaz biz kesin karşıyaka'dan yalı alır orada otururuz diye düşünüyorum. diyecektim ki/
el sıkıştık ve başladı anlatmaya.

-ya ya oğlum öğle valla bu sene yağmurda geç geldi iyi olmuştur üzümler nası kaç ton çıktı sizin?
--çıktı bir şeyler işte /amca bırak elimi yoluma gideyim./ (hala biz tokalaşıyoruz.)
anladığınız üzere /-/ içnde kalan yazılar iç dünyamın mamülleridir ve asla dile gelmemişlerdir.
3 dk sonra
..
-neyse evladım hadi iyi akşamlar selam söyle evdekilere, görüşürüz.
-- görüşürüz ev sahibi amca
elimi bıraktı ben yoluma o yoluna...

Bir süper marketin önünden geçiyorum kızın biri manavdan domatis almış karşımdan geliyor. Bi bakış atayım dedim atmaz olaydım kızın ayağı takıldı elindeki domatesler yere çolp çfolgp benzeri sesler çıkartarak dağıldı. Sanmıyorum kız benim baktığımı farketmedi ama muhtemelen nazar değdirdim kıza. "Nazar'a inanır mısınız? bunuda başka bir blogger irdelesin ben yapamam..."

Kız yerden kalktı aslında ben kaldırabilecek kadar yakın olsaydım koşup kaldırırdım ama uzaktaydım ve bir şey yapamadım ve böyle baktım.
Domatesleri toplamadı poşette olanlarla yoluna devam etti. Güya çaktırmayacak ama türküsel bayisinden tutunda baharatçısına kadar her dükkanın sahibi ve çırağı kızın yeri nasıl öptüğünü gördü. Bir an trafik bile durdu hatta domatesler resmen kan gibi yerdeler :)

Onuda geçtikten sonra yoluma devam ettim ama anlatacak pek bir şey olmadı odan sonra...

nasıl yeni sitilimi beğendiniz mi. Bundan sonra bu modda yazıp sanki herkes benim gün içinde ne yaptığımı merak ediyormuş hissi uyandırıcam. Aman çaktırmayın vasıfsız okuyucularıma.
Okuyucu kütlem ağırlaştı sanırım. Yorum olarak varlıklarını belirtmeselerde maillere yorum gönderenler var sanırım google hesapları yok. Neyse hepsine burdan selamlar. Kütahya'dan Selim'e Burdur'dan Hayati'ye Kemaliye'den Necmiye'ye ve tüm sevenlerine armağan olsun bu yazım...

Güne geyikle başlayınca insan böyle oluyor işte. Sabah saat 8 civarı birisiyle koyu bir geyikteydim ki sonrası zaten geldi. Farklı kişi ve kurumlarla değişik ortamlarda koyu koyu geyik çevirdim bugün. Süpermarkete girdim içeride telefon çaldı babamla konuştum bütün et ve et ürünleri reyonu artık babamın ne iş yaptığını ve benim babamı yarın neden çağırdığımı biliyor ama siz bilmiyorsunuz. İşte okuyucu olmanın ayrıcalığı budur.

Bu arada çok fena düzenli yazmaya başladım her gün saatler 8 oldu mu lan blog yazacaktııın diyor içimden birileri. Bırakıyorum düzenli yazmayı anasını satayım, düzenl değil artık seviyeli yazacam...

Yarım yamalak bir haber duydum bugün radyoda. Sipil dağının ismi değişebilirmiş. Sis olabilirmiş ve daha bir çok düzenleme getirilmesi için bakanlar kuruluna bir öneri mi her ne haltsa o zımbırtıdan gönderilmiş. İşleri güçleri yok adamların oranın buranın ismini değiştiriyorlar.

Yaşasın sosyal devlet... Lan eğitim ücretsiz deniyor ama üniversitelerin 2. öğretim ücretleri 1 dönem 600 en az. oha a.q zaten özeller dönemi 4 5 bin ytl ye geliyor. Neyse daha çok uzatmadan kalkışa geçeyim ben...

9 yorum:

godsyndrome dedi ki...

1-sipil dağının adı ne olucakmış
2-reklamı niye değiştirdin ben şanslı olmak istemiyorum daha önceki kızlar seni bekliyor reklamını istiyorum
3-koşup kızı kaldırır gibi yapman lazımdı şansı kaçırmışsın
4-bu yorumları niye pop-up pencerede göstermiyorsun
5-5 yazılık yorum yaptım,yoruldum

Kriptograf dedi ki...

1-sipil dağının adı sis olacakmış.
2-reklam kuşağını siz mi belirleyeceksiniz biz mi lütfen haddimizi bilelim sayın godsyndrome /ismini copy paste yaptım yazamadım 3 seferde/ :) gerçi reklamlarda ne çıkacağına ben müdahale edemiyorum ama yinede olsun.
3-mesafe uzaktı kaldırır gibi yaparken kız kalkmış olur bende kendi kendine ortalıkta saçma hareketler yapan biri olurdum :)
4-yıllardır soruyorum bu soruyu kendime, hala cevap verebilmiş değilim...
dur deneyeceğim :)

Kriptograf dedi ki...

12,340,567. ziyaretçim olmak hoşuna gitmiyorsa 5 dk sonra uğra 580inci olursun :)
al sana pop-up

kutup zencisi dedi ki...

blog kitlen yakında bir fan club oluştururlarsa hiç şaşırmam...

uçuk musun nesin sen ya :)

Kriptograf dedi ki...

doktorlar blogumda bir kitle tespit ettiler ama korkulacak bir şey olmadığını söyleyince mutluluktan havalara uçtum bi ara :)

kıyak dedi ki...

şşş olm sen benim kızkardeşime ne bakıyon len ööle uzun, uzun...
madem baktın ne nazar değdiriyon?
(yaa bu nazar değdirme işini uzatıcaktım ama... bu seferlik başkası değdirsin falan diyecektim... neyse bundan sonra sana artık bişi demiyom:)
evsahipleri konusunu şimdilik umursamıyorum
umursamaktan, korktuğum için mi acaba?
umur ne lan?

kıyak dedi ki...

bu arada resimdeki kim?

Buzcevheri dedi ki...

Hiç unutmam bir arkadaşım yaz okulu için başka bir şehirdeki özel üniversiteden 1.000 Ytl'ye ders almıştı, unutulmayacak olan tabi ki bu değildi. Aldığı dersten kalmasıydı.. =) Aklıma geldi söyledim..

Kriptograf dedi ki...

benden betersiniz lan siz :)