17 Eylül 2008

Hem Matematikçi hem de Çevre Mühendisi! Yuh

Geçen cuma günü dışarı çıkacaktım ve çorap çekmecemi açtım fakat çorapların hepsine bir mazeret bulup giyilmez dedim kenara koydum. Sonunda çekmecede çorap kalmadı tekrar bakayım dedim vardır belki aralarında güzel gözümden kaçmıştır. Tekrar bakıyorum "ya bunun bileği dar geç,bu sanki yırtık gibi gözüküyor, siyah pantolona mor çorap olmaz geç..." farkettim ki çorap seçerken bile kararsızlığa düşüyorum...
O an üniversite tercihlerim aklıma geldi önce bilgisayar müh istiyordum,sonra inşaat, makina ve elektronik olur aslında dedim ve son olarak astronomi ve çevre mühendisliği düşünüyorum matematik okumakta planlarım arasında.

Kısaca toparlamak gerekirse, teorik fizikçi,matematik mühendisi,astronom,elektrik mühendisi,bilgisayar programcısı,radyo programcısı,grafiker,inşaat mühendisi ve bakkal olursam bu hayattan başka isteğim kalmaz...

Şu sıralar ders çalışıp 2009 öss ye hazırlanmaya başlasam mı yoksa ya ek kontejyanla yazıp gideceğim nasıl olsa 1 sene daha çekemem öss mss falan deyip boş boş dursam mının cevabını arıyorum. Kimileri dershaneye başladırlar bile ama dershane bu sene bana hayal :)
O yüzden eğer yerleşemezsem ve kendimi gaza getirip çalışmazsam elveda kariyer elveda Las Vegas.
Ek kontejyanla gitmek istediğim yerler ise normal tercihler sırasında yazmış olsaydım gideceğim yerler. Yani şu sıralar idealistlik mi ben razıyım bi kapak atayım da mı karar veremedim. Çok pis stres olasım var ama oruçluyum bozulacağından korkuyorum...



Sözün özü
Esmere bel bağla,geç karşısına ağla.
O yüzden sarışınları severim... :)

9 yorum:

Buzcevheri dedi ki...

Kafana göre takıl.. Hangi bölümü seçersen seç orada olduğun zaman o bölümü sevmediğini farkedeceksin. Neyse hayırlısı..

Kriptograf dedi ki...

aman hocam zaten tökezlemekte olan bir gence hayat yolunda hiçte yardımcı olmuyorsunuz :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Buz cevheri haklı gibi. Elli tane şey yazmışın oraya lan, 2 tane falan olsa neyse. Hangisine girsen diğerleri için karnın ağrır senin kesin. İyi düşün iyi. Seçenekleri azalt, önceliklerini belirle. Pişman olma. Bi de endüstri mühendisi olma :)

Kriptograf dedi ki...

neden nesi var endüstri mühendisliğinin?

bahtsız bedevi dedi ki...

Daha önce yazmıştım sana. Hatırla. Uyuz oluyorum onlara ben. Olma sen iyi çocuksun :)

Kriptograf dedi ki...

yazdıktan sonra hatırladım. :)

Zaten ben böyle gidersem bir şey olamam :) ne bu ya herkez şapadanank diye karar verip gitti mi kime sorsam kayıt yaptırdım diyor.
ben:hangi bölüme kayıt yaptırdın?
o:kimya
ben:hani olum sen mekatronik istiyordun?
o:yok abi kimya yazdım gidiyorum işte
ben:hani lan idealisttik biz ha?
o:the person u have called. Can not be re....

bi ben varım anasını satayım tutturan bilg müh diye yoksa millet sınava sadece üniye kapak atmaya girmiş...

Kriptograf dedi ki...

herkez yazmışım amanın...

bahtsız bedevi dedi ki...

Sen idealist olmaya devam et. Mutsuz ve bolcana alttan dersle istemediğin bi bölümde okumak yerine öyle olmalısın. Üni. başlı başına bir hayat ve bunu kendine zehir etmen demek kapak olayına girme fikri..

Ve evet, herkez yazmışın. Allan cezası :)

bahtsız bedevi dedi ki...

başım zonkluyo yatıyorum ben. iyi düşün hasta etme beni :)

hadi iyi geceler çocuk.