18 Eylül 2008

İzleyemedim, İzletmediler, İzlemem!

Bugün apartmanımızın otomatiği bozuldu. Bütün gün merdivenleri indim çıktım kapı açmak için. İlk defa gelen misafire bu kadar sinir oldum sayın okur. Zinciri kopmuş sebebi ise "fazla kullanmak" mış. Ebeee ne fazla kullanılması ne yani bu kapı otomatiklerinin apartmanların daire kapasitelerine göre kullanım ömürleri falan mı var. 4 daireli apartmana takılan zincir 8 liye takılsa neden kopuyor yahu bu kadar küçük bir hırdavatın neden bu kadar sorunu var.

Tam oturdum ntv başına ve insan seyredeceğim oysa 1 saattir bekliyorum haberler falan hepsini hatim ettim. Tam ve insan başladı annem kapıyı çaldı. Evet bildiniz otomatik çalışmıyor git kapıyı aç. Geldiğimde haber bölümü geçmiş "o an"lara gelmişti. Neyse dedim bari bunları izleyeyim amaaaaaa imkanı yok. Annem sağolsun anlatacak bir sürü şeyi olan bir insan ve başladı anlatmaya "aile hekimine gittim ağız spreyi yazacaktı ama benim ilaçlar 4 kalem olduğu için yazamadı sonra seda ab...." gidiyor.
Ve yine bildiniz ben "o an" dan da bir b.k anlamadım.

Bu arada izlediğim haberlerde aklımda kalan bir kaç başlık şöyle
Lehman biraderler battıktan sonra abd yerel kriz girmiş hatta bu bütün borsaları etkilemiş ve moskova borsası güm. heeuh işlemleri durdurmuş. İşlemleri durdurmak ne demek lan borsada parası olan yabancı yatırımcı ne yapacak işlem durdu mu ne o sen girersin ama çıkamazsın mesajı mı veriyorsun bize anlayamadım sayın moskova!

Ergenekon soruşturması devam ediyormuş ve bugun yeni zanlılar göz altına alınmış. Sisi (bu ismi ilk duyduğumda adamın dönme olduğuna kanaat getirmiştim ama bi gördüm takım kravat bi adam) lakaplı eğlence sektörünün para babası ve Nurseli İdiz de göz altına alınan isimler arasında. Bişkek kulturportakalı haber merkezinden bildireceklerimiz bu kadar. Söz sende kriptograf...


Perde takmak hala dünyanın en iğrenç uğraşı bir evde perde yıkanıyorsa ve siz ortamdaki tek erkekseniz hemen oradan toz olunuz...

3 yorum:

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

hımmmmm kısa olsun da burayı gereksiz yere doldurmayayım diyorum ama sen de kardeşim ordan oraya ordan oraya öyle bir atlamışsın ki yazını okuyunca ne yorum yazacağımı şaşırdım... benim anladığım ve önereceğim şey şudur: ekonomik kriz borsaya bağlı çünkü borsa binasının kapısı açılamıyor niye dersen otomatik bozulmuş ve işlem yapmaya gelenler dışarda kalmış eeeee borsadakilerde para bol kimse kapı açmaya tenezzül eder de aşağıya iner mi? inmez:) ve ikinci konu; bence o ağız spreyini doktorun yazmasını beklemeden parasını verip alın ve sisiyle nurselinin ağzına ağzına... ahh... az daha unutuyordum bence annen çok konuşan bir insan olduğu için çoraplarını seçerken kararsızlık çekiyorsun ama herhalde o bir önceki konuydu :)

(sitene böyle bir yorum bıraktığım için umarım bana kızmamışsındır, biraz gülersin belki dedim, borcumu ödemek isterim o yüzden yani... hem böylece sıcak bir ilk yorum olsun istedim ara sıra sitene bakacağım, konulara bakış açın ilgimi çekti. sende eklektik zekâ yüksek, yani çorap seçmedeki kararsızlıkla üniversiteye girerken yaptığın seçimdeki durumu bağdaştırmak her babayiğidin harcı değil...)

kolay gelsin...

Kriptograf dedi ki...

ilk başta blogumun rekorlar kitabına giren yorumu kaleme aldığınız için teşekkürler. Kızmadım aksine dediğiniz gibi güldüm.
Annem konusunda hala şikayetçiyim kadın her yaşadığını birilerine anlatmak istiyor e şu sıralar evde pinekleyen ben olduğum için beni buluyor.
Ağız spreyini kendim gittim aldım eczaneden :)

ONALTIKIRKALTI dedi ki...

:) sakin ve anlayışlı cevabın için teşekkürler, yazılarını fırsat buldukça okumaya çalışacağım... gelecek vaadediyorsun kardeşim... devam...