8 Eylül 2008

Çarpışsakta kendimize gelsek

Neredeyse erteleme kelimesinin anlamına kast eden bir planlamaya imza atan CERN sonunda zurnaya zırt dedirttirecek. Ne Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne açılan "la bu deney bizim ebemize atlar" veya " yahu deney çok rikisli bence yapmayın bakın akademisyenim ve dediğime güvenin diyorum size" başlıklı davalar ne de "lan durun ufak ufak kara delikler bizi yutarsa ne higs görürüz ne de big bang ı dünyada tekrarladık diye ona buna caka satabiliriz" diyen saçma insanlar deneyin yapılmasına engel olamadılar. Deney 2 gün sonra vuku bulacak bakalım inşallah bir şeyler olurda hepimiz birden acısız bir şekilde geberir gideriz. Ortada ne fail var ne de makdül,gayet güzel bence.

Canım orucu iftar çadırında açmak istiyor ama afişlerde "500 evsiz ve yemeksiz vatandaşımıza her gün yemek sağlıyoruz" yazısı gözüme çarptıkça gidemiyorum. İftar çadırlarının amacı değişiklik olsunda gidip iftar çadırında yiyelim diye kurulmamıştır kanımca. Yiyecek yemeği bulamayan insanların yemek ihtiyaçlarını karşılamak için kurulmuştur. Ama iftar çadırında Peugeot 206 sıyla gelen mi dersiniz elinde nokia N series telefonuyla gelen mi dersiniz hepsi maşallah doldurmuşlar. Çok zor gerçekten fakir bulmak. Ne bileyim fakir değilmiyiz biz neyiz?. Oysa gelir düzeyi düşük bir semtte oturduğumu düşünüyordum. Yani kahve önünden geçen insanların ve bakkalda çakkalda konuştuğum insanların hepsi aynı dertten muzdarip."İşler sakat karnımızı zor doyuruyoruz" oha o zaman sana sen obezsin...

Dün bir haber okudum bir cins hurma varmış kilosu 100 ytl imiş. Hz. Muhammed'in yetiştirip yediğine inanılıyormuş bu hurmayı o yüzden böyle uçuk bir fiyatta satıştaymış.

Sözün Özü:
Kandilli hakkında biraz bir şeyler okudum geçen gün. 140. yılını kutlamış. Baya bi astronom görev yapıyormuş orada yani astronom olursam iş bulma alanlarımdan biriside buralar ve benzeri araştırma merkezleri. Hele dur bakalım şu kontejyanlar açıklansın bi...
Kuponları biriktirdim gittim başvuru kağıdını aldım yarın diğer gazeteninkini alıp ikisini bir göndereceğim hadi hayırlısı,dua edin şanslı 300 kişiden biri ben olayım her şey 17 eylülde belli olacak. Ya dershane ya üniversite çıkmazını kendine mekan edinen Şampiyon Kokoreç tezgahında kokoreç yemekteyim bekliyorum.Öeeeefff oruç oruç acıktırdım kendi kendimi ya...

1 yorum:

Kriptograf dedi ki...

post yazacak kadar önemsemediğim bir şeyi yorum olarak paylaşayım dedim zira daha önce de yapmıştım benzerlerini ve yapacağım ileridede :)

Lostun 2. sezonunun 1. ve 2. bölümlerini izlemek üzere ayrılacağım online ortamdan az sonra çok live yayıncılık anlayışına sahibim.

Alt yazılı orjinal sesleriyle bir sinema rezaleti mi ziyafetimi çekeceğiz birazdan göreceğiz bakalım.
Herkese iyi akşamlar uyuyanlara tatlı rüyalar. İzmir'lilere de iyi tatiller yarın 9 Eylül :D