9 Eylül 2008

Yetişmek için benzine gidiyorum gündüz gece!

Ne alaka değil mi ?
Çok alakası var aslında. Üstad Veysel her ne kadar menzil demiş olsada gittiği yerin gidilmesi gereken yer olduğunu vurgulamıştır dizelerinde. Benzinde çağımızın üzerine gidilmesi gereken bir maddesi. O kadar hızlı zamlanıyor ki yetişmek için benzine gitmek gerekiyor durmadan gündüz gece. Fırtına çıkıyor varil fiyatı bilmem kaç dolara çıktı. Berliskoni alafranga tuvalete sıçtı petrolün varil fiyatı tavan yaptı.

Tayyip Aydın doğana "ananı alır giderim" dedi petrolün varil fiyatında oynama yok. Çifta "sıtandart" mı ?
ASla kat-iyen.


Dün 50 ytl düşürdüm sanırım,alsancağa inmiştim biriktirdiğim gazete kuponlarını verecektim yaysat bayiine. Pantolondada aslında koymak istemediğim fakat koyduğum 50 ytl vardı. Telefonu çıkart kulaklığı çıkart kağıtları sok derken sanırım 50 ytl bulanın malı oldu şu aralar. Sokakta bağırasım geldi para bulan var mı?
Hani belli mi olur belki bulmuştur adamın biri ben öyle bağırınca vicdan yapar ben ben buldum diye bağırır ve yanıma gelip kaç para kaybettiğimi sorar sonra bende 50 ytl derim adam ben 20 bulmuştum s.ktir git der bende giderim...


Çakal türküsel bir bilgilendirme mesajı atmış daha doğrusu bilgilendirme ayağına 10 kontor çakacak benden. Ben yer miyim.

MEsaj aynen şöyle
"seni arayanlar hala dıt sesi mi dinliyor aaa ayıp vallahi inanmam artık en popüler melodiler 5 sms/10 kontor hemen tamama bas...... birini indir"
Aşşağıyada tamamdan başka bir ifade koymamış basılıp çıkılacak. Telefonunuzun sil tuşuna basıyorsunzu bir tepki yok. Daha önceden geri dönmek için kullandığınız tuşa basmanız gerekiyor kurtulmak için.

Hem zaten bunu bir kaç kez daha yaptı böle kafam bozuk olacak ya bi s.ktir git diyecem tamama basacam çat alacak kontor. Ulan ne zeki bu Karamehmet yemin ediyorum anlından öpesim var adamı. Kafa hep cebe çalışıyor.

Bir diğer konuda şu ya zaten ben dıt yerine melodi koydum mu bi skim olmuyor (ismail yk hariç) yine arkadan dıııt sesi müziği bastırıyor. İSmail yk hariç o her sesi bastırıyor çünkü.
Ne de olsa almancı çocuk bağrı yanık inşaatlarda çalışmış(hep öyle sanılır ya) Buzlu suyu böğrüne böğrüne dökmüş köln'de frankfurt'ta götingen'de ...

Yarını merakla bekliyorum deney TSİ ile kaçta yapılacakmış haberi olan var mı acaba?

Sağolsun medya hala pedek dinçözün g.tünü deniz sekinin memciğini ve demek akalının baldırını gösteriyor. Birde tuğba ekinci stil yüzmüş onu gösteriyor.

Hepinizi Bülent abla öpsün kokulu kokulu...

2 yorum:

Buzcevheri dedi ki...

Son yazılarımın bir tanesinin sonunda beddua materyali olarak ben de Bülent Ersoy'u kullanmıştım. Acaba diyorum öcü geleneğimizdeki özneler mi değişti? =)

Pek de tatlı bir yazıydı.. Tükettim hemen.. Ne de olsa işimiz bu...

serkan dedi ki...

aaa aşk olsun ben Bülent Ersoy'u beddua metaryali olarak değil daha çok öperken öpülenin duyacağı mutluluktan dolayı örnek verdim.

Öcü zaten çok kıytırık bir kavram her geçen gün bir başka insana öcü sıfatı takılabilir. Mühim olan kişinin korkutma popülaritesi... :)