13 Ağustos 2008

"GÜM"lük



Tekrardan merhaba gümlük sana yine güm diye kafama oturan saçmalıkları aktaracağım hazırsan başlayalım.

Öncelikle bugün arkadaşımı ziyaret etme fikrim vardı. Cuma günü memlekete döneceğim için evde oturmaktan sıkılan bir haldeydim kısacası. Cumaya kadar ne yapayım ne yapayım derken sağolsun komşumuz gel bana format at dedi de sıkıntımdan kurtuldum. Yarın oraya format atacam ama xp cd si yok gümlük. Alacam satan yok gümlük.

İşte arkadaşa gitmek için dolmuşa bindim gidiyorum "dirinung dirinung" ne bu?-- mesaj geldi. Açtım baktım la nerdesin bende cevap verdim dolmuştayım geliyorum. Diridiri diri diri ning. ne o? aranıyorum
açtım baktım "la gelme benim işim çıktı babamın yanına gidiom limana" diyen bir ses. Arkadaş olmaması için dua ettim ama işe yaramadı. "neyse önemli değil" dedim ama dolmuş parasını vermişim inmeme de 10 dk kalmış. "tamamya ben dönüyorum o zaman geri" dedim kapattım. Dolmuştan insem ve inerken desem mi acaba şöföre ben erken iniyorum paramın birazını geri alabilr miyim? ne cimri miyim hayır tam aksine öğrenciyim.
Almadım parayı geri utandım 15 kişi içinde ver paramı geri ben incem burda demeye gerçi alacağım para da 25 kuruştu birazda o yüzden bıraktım. Karşıdan gördüm ters yönde giden bir dolmuş şöför başka bir kadını indirmek için durdu müsait bir yerde,bende kadının arkasından atladım dolmuştan. İndim yani kadına falan atlamadım. Sarışın kısa boylu bir bayandı inerken ayağı çarptı bana pardon dedi "pardon çıkalı ayular çoğaldı" diyesim geldi önemli değil dedim alışmıştım çünkü ezilmeye cevap vermemeye kızsam bile belli etmemeye. Sünepe marul mu oldum nooldum ben...
Karşıdan gelen dolmuşa bindim bir o kadar da para ona verdim eve dönüyorum gümlük...

En çok giden paralara yandım birde evde oturuyorum şuan gidip format atsaydım bari işe yarardı ama kadın evde yok ben perşembe gelecem dedim...taa anasını satayım gümlük...

Yolda geliyorum duvarda bir tabela var üstünde "Tele-on yayınımız vardır" yazıyor. Yanında da şu pankart "Fenerbahçe-Galatasaray derbisi bu akşam bozok gazinosunda,müthiş derbi saat 21:45 te"
Bu ne lan. Ne bu? Neden taa geçen seneden belkide teleon un süperlig maçlarını aldığı seneden bir pankart hala senin dükkanının en dikkat çeken tabelası.seninde ta ananı satayım...

Tek bulabildiğim tele-on resmi bu gümlük...
Bir parkın yanından geçiyoruz park sulama ve bahçıvanlık yapan bir adam gördüm elinde çapayla palmiyenin dibini düzeltiyor ya da her neyse. Birden dikeldi ve çapayı havaya kaldırdı sonra indirdi. Ben ne yapacak diye kırmızı ışıkta durmuş dolmuşun içinde beklerlen o tuttu çağanın sapını sırtına soktu ve kaşındı gümlük. Çapanın sırtı adamın omzundan içeri girdi kıpırdıyordu. Sonra çıkardı ve demir tarafıyla da kolunu kaşıdı gümlük. Çok zevk aldığı yüzünden belliydi sanırım sinek ısırığıydı o kaşıdığı tatlı tatlı kaşınıyordur şimdi o.. :)

Bitti gümlük dağıtabilirsin izleyiciyi...

Hiç yorum yok: