13 Ağustos 2008

Uzun Süre Konuşurum Dediğimden Bir Şey Anlamazsınız Çünkü Ben?

Çünkü ben politikim.
Sayın Ahmedinejad beyefendi o kadar röportaj yapıldı neredeyse yarım saat izledim 1 tane bilmediğim şey söylemediniz. Yuhara demek istiyorum. ,

Spiker:Peki sayın Cumhurbaşkanı Ankara'ya neden gitmiyorsunuz. Atatürk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sayın Cumhurbaşkanı Ahmedinejad:Aaaa Türkiye çok güzel,türk insanı harikulade allah sevgisi iman var,hukuk kurallarının geçtiği bir ülke. İlişkilerimizde Türkiye ile iyi durumda. Türkiye ve İran halkı kardeşlik içinde yaşamaktadır.
Bu ziyaretimiz iş ziyaretidir yetkililerle daha önceden planlanmış bir ziyarettir daha önceden İstanbul olması planlanmıştır. Hı ıhıh hıh ıhıh.

falan filan dedi kısacası boşuna röportaj yapıldığı kanısındayım kendisiyle. Dua ederek başladı röportaja orayı neden tercüme etmediler anlamadım :)



Alakaya maydonoze yani ahmed olmadı ama yıktın beni. Oysa Ankara'ya neden gelmiyorsun sorusuna adam gibi bir cevap verseydin.

Yaa gümlük sana Ahmedinejad'ı da yazmak varmış görüyormusun?

Hiç yorum yok: