10 Temmuz 2008

Yoruldum da Duruldum!


Artık yaşlanıyorum galiba,reşit olmama 1 ay 1 gün kaldı ondan sonrası zaten boşmuş.Öyle diyen yüzlerce adam tanıdım.Her şey reşit olana kadar yaşanırsa yaşanırmış.
Bkz Lise 18 inde bitiyor(tabi okulu kırmadıysanız veya derste cep telefonu ile mesajlaşmadıysanız,kısacası okulu azcıkta olsa sevdiyseniz,)ben hiç sevmedim okulu okumayı severim ama okul kelimesinden tiksinirim oldum olası.En çok ilk okulda tiksinirdim sonra midem kaldırdı biraz.İlk okulda tiksindiğimden olsa gerek şöyle diyaloglar yaşanırdı arkadaşlarla,tamamen bilinçsiz.

Günaydın arkadaşlar-sağol-
Merhaba adın ne?
Hüseyni senin?
Kültür Portakalıyım ben?
Memnun oldum o zaman.
Tenefüs olur tuvalete çıkarız.
Ben ve Hüseyni çantalarımızı alır öyle giderdik tuvalete.
Kendimizce çok mantıklı sebebplerimiz vardı.Sınıfta tanımadığımız onlarca insan hadi herkes Hüseyni gibi olsa tamam al çanta kurban olsun sana de ama değil.Ailesinden iyi terbiye almamışı var,çantaya mazallah yumurta sarısı damlatabilecek kapasitede olan var.Ya midem kalktı ekmek arası yumurtayla turşu yerdi biri :)
İşte yine biz Hüseyni ile tuvaletteyiz,hep beraber gidiyoruz ama :) işiyoruz işte yani ne yapmasını bekliyorsunuz 7 yaşında çocuğun tuvalette.
Bizi bören temizlikçi abi.
Len deyuslar bu çantaları ne boğma getirdiniz helaya.
Abi çalarlar diye getirdik.
Çalmazlar çocum çalmazlar daşşanızı yirim sizin keratalar."Bir güldü bir güldü anlatamam"


İşte böyleydi İlk okulun ilk sınıfı.Okuma yazmaya erken geçenlerdenim.Okula tek başına gitmeyi bizim sınıfta önce ben öğrenmiştim.Sabah kalkmasını 2. sınıfta anca öğrendim o ayrı.
İşte böyle uyurdum
Aslında tekrar düşündüm de arkadaki mi olsaydım ne? Lan uyurken neler kaçırmıyım anasını satayım.
İlk derslere hep geç kalırdım.
Ya bak yine şebeğe döndü blog.Konudan konuya kondum yine.

Ha efendim işte ne diyorudum yaşlanıyorum galiba.Daha yemekte yemedim bu akşam.Mouse min sayfayı aşağı yukarı kaydıran tuşu artık dönerken hırtırtırt hırtırtırt die ses çıkartıyor.A4 Tektir dedik aldık ama o da fos çıktı.Hani lan ömür boyu kullanırdım ben bunu hani evladiyelikti bu.Kandırıldım efendım kandırıldım.Yok başka açıklaması.

Neymiş:A4 tektir deyip alınmazmış.
İlk okulda çantayla tuvalete gidilmezmiş.

Eşe dosta selam olsun.Okuyunca ilk okuldan ilk gününü sende yaz okuyucu :) Merak ettiğimden değil sırf sende aktif ol diye yoksa çok genital yani.

Hiç yorum yok: