10 Temmuz 2008

Esnafın Etiketi!


Bundan böyle nereden bakan adamlar adında bir oluşum başlattım.Bu tek kişilik oluşumda bir kaç yüz milyon tane adam var ama hepside iç işlerinde serbest dış işlerinde bana bağlı olarak çalışacaklar.
Bakın mesela bu yazıyı yazan adam "Tabela Bakan Adam" Şimdiden söyleyeyim çok saçma şeylere bakanlar çıkabilir.Bkzlara bakan falan.Hatta durun lan size iğrenç bir espri yazayım bunu yazanda "İğrençliğe Bakan Adam" Hani varya insanlar hayvanlar işte onlar yani
canlılar 2 ye ayrılır Erzincanlılar ve Sincanlılar.Aahahuh :)

Konuya Dön Diye Tutturan Adamdan pası alan Tabela Bakan Adamı dinliyorsunuz.Yazının sonuna doğru film koptuğu anda ışıklar sönecek sahneye Day With Kaporta Field çıkacak

Nedir esnafın etiketi,onun hangi dalda satış yaptığını belirten,onun ne işle uğraştığını 1 cümlede anlatan?
E tabiki tabelasıdır.Yanlış yazımların bol bulunması anlayan adamın size gülmesine neden olabilir.Yazım yanlışlarınız o derece bariz olur ki bazen demek istediğiniz şeyi anlamayan mandavallar bile çıkar.Yanlışı bildiğinden değil orda öyle yazdığından.
Hani daha önce bahsetmiştim köşedeki manav var bizim,mesela o kadının veya kartona o yazıları yazanın Türkçe'den haberi yok.
Kesme işareti kullanılır mı,kullanılırsa nerede kullanılır ve nasıl kullanılır.Soru işareti ne işe yarar.

Biri o ablaya söylesin soru işareti bir ünlem belirtmez adı üstünde sorunun işaretidir o,hayır yani şok şok şok tan sonra neden soru işareti kullanıyor---Portakal olum onlar ünlemdir sen yanlış görmüşsündür----hadi bırak ya tepeleri bal gibi kıvrılmış işte hemde 3 tane hadi 1 ini benzettim diğer 2 si ne?

Daha bugün de yazmış mesela "çok katlı karpuz.Karpuz kilo 30 ytl"
Hiç bir şey diyemedim.Ama kendi içimde gördüğümden beri yad eder dururum çok katlı karpuz ne lan diye.
Aslında demek istediği açık çok tatlı ödemiş karpuzu getirmiş kilos 30 kuruştan satmaya çalışıyor ama tahvil bono,arbitraj derken sapıtmış abla,olur olur.

Gelelim emlak bürosunun camında asılı olan ilana."Arsayla arsa takas edilir,arsayla ev takas edilir,hatta arsayla dükkan bile takas edilir.Hiç biri olmazsa getirin arsayı bakalım belki para veriririz."

Biraz komedyen bir arkadaş olduğu ortada 1yıldır da asılı kalmaz ki o orda.Tamam bayatladı.Yoldan geçen otobüs şöförleri bile ezberledi o yazıyı.(Velediye otobüs durağının önünde emlak bürosu.)Noluyo lan bürso yazıp duruyorum backspace manyaa ettim blogu.

Tamam bitti hadi dağılın.Lan okuyucu (burada apış aranıza doğru sağ kolumla hızlı bir hareket yapıyorum hani ahpaplar yaparlar ya birbirlerine çüklerini tutar gibi yaparda karşıdaki kişinin ananı demesini beklerler) aha onu yaptım :)
Bitirdim lan yeter.Kaybolun.Almanya yenilince sizde yenilmiş sayıldınız.

Çekemeyenler anten taksın demek moda olmuş onuda plastikdeformasyon dediydi :)

Hiç yorum yok: