12 Temmuz 2008

Yeni Dönemim Minimal Başlangıcı


Belkide bir çok yenilik içine girmeyi planladığım şu haftalarda.Ne yapsamda adam olsa sorusunu fazlasıyla sorar oldum kendime.Bunu da buloga yazsam mı ya diye düşünürken yazıverdim birden.

Yaşadığım her şeyi artık bu merete bağlamaya başladım.Kırıp geçiren esprileri veya gördüğüm daha doğrusu "tabela bakan adam"ın gördüğü tabelaları paylaşasım geliyor.Çok yaratıcı bir esnaf var burda yani İzmir'de.

Blograzzi ye üyeliğimi henüz yaptığım gün istatistiklere bir hayli bakar oldum.Önceden gelen kişi sayısını 3 e katlamış durumda.Gerçekten reklamın iyisi kötüsü olmazın bir kez daha arkasında durmak gerektiğini düşünüyorum.Hani reklam yapıyorsun ya bu adam okusada şu üstteki reklamlara tıklasa da bende 3 5 kuruş kazansam diyorsun.Bir adsense hesabı sahibi olmayan ben bu reklam gelirlerini tabi arkadaştan gelirse çok güzel yerlerde harcayacağıma sizlere söz veriyorum :)

Tabi onuda duydum kırpa kırpa kuş kadar bir şey kalıyormuş.Bu arada daha 5 kuruş geçmedi elime ama adsense hesabı paraya alternatif isim arıyor.Daha henüz 18 ime basmış bir adam olarak bu kanuni işlerde adımın bizzat kendi adımın geçmeside ilginç gelmeye başladı bana.

Önceki icraatlarımda hep annemin banka hesaplarını kullanırdım artık büyüdüm mü ne banka hesabı bile aldım.Hemende verdiler yani.
Ha bu arada Öss sonucu açıklandı.Daha önce de dediğim gibi istediğim yerin olması biraz zor hatta çok zor hatta imkansız ama imkansız diye bir şey yoktur :) Mühüm olan istemek dedik tercih formunu bekliyoruz.Olmadı 2009 ösese çekil kenara ben geliyorum.

Tamam bitti gelicem tekrar ban.
Okan Bayülgen'in şu fotoğraflarını çekeceği ve bizim o fotoğrafları gördüğümüz an batacak olan adanın belgeselini çok merak ediyorum.Hadi hayırlısı."NTV Yeşil ekran"

Son bir şey" Lan bu Vakıfbank reklamındaki dans ve müzik çok iğrenç,ne o değişimin bankası burası sizin yerini,hizmet üretmek işimiz.Sieee (Boru sesinin Kriptograf tarafından yeni tanımı)

2 yorum:

acs student loans dedi ki...

Well its nice.


acs student loans

Kriptograf dedi ki...

thanks but ı thınk u did not understand this post.Am ı Right?