12 Temmuz 2008

Garson Of Tı Yır

Dün yine garsondum.
Bu sefer geçenkinden daha hafif bir işin çıktım sahalara.Bir sünnet düğünüydü,kokteyl tarzı bol dekolteli bir organizasyondu.Bi kaç telefon numarası aldım ama iş çıkmaz gibi geliyor. :)
Hiç bahşiş alamadım çünkü küllük topluyorudm yaklaşık 150 masadan :)

İlk bir saat adam gibi işimi yaptım son 3 saat yattım diyebilirim son 1 saat ise sadece 5 masanın kullugunu dondum durdum.Bir kiraz çekirdeği bile olsa küllüğü boşaltır oldum.Bunun tek sebebi vardı masada çok güzel hanımlar ve bir o kadar da muhabbeti koyu arkadaşlar vardı.
Sigaranın kapalı mekanlarda yasaklanması üzerine konuştuk.6 aylık alışma sürecinde olduğumuzu söylediğimde hepsi dumur oldu aslında kendi başıma iş açtım ha o zaman yakalım ya sigara dediler.Bana bile uzattılar ama sağolun ben kullanmıyorum ve kullanmamanız taraftarıyım.
Ama bu tavsiyem "alışma sürecindeyiz" demem kadar etkili olmadı.Bol bol küllük boşalttım.

Bir ara öyle sahneyi seyrediyordum hayale daldım lan adamın biri bana burda karıya ne bakıyon lan diye dalsa bende bakmadım ya ne bakacam sebebiyle adama tazminat davası açsam kazanırmıydım.
Diğer garson arkadaşlara sordum lan gördüm ben bakmıyordu dermisiniz diye ama o kerkenezler gürültüden "karıya bak karıya" anlamışlar benim baktığım yere bütün gece baktılar.

Efendim gece burnumdan da kan geldi e yorgunluk ayaklarım koptu.Saat 4 civarıydı eve geldiğimde.Oturdum 4:30 a kadar kardeşimle tv seyrettim sonra yattım 7 de kalktım uyku tutmadı.Bu gün bir kez daha gidecektim fakat burnumun kananaması nüks edince.
Annem olum git likit lazım ısrarına rağmen "yürü git kadın ölecem zaten" diyerek yırttım.
Girmeyeceğim kesinleşince çaldığım eldiven papyon ve meyveli sodayı çıkarttım içtim taktım ve giydim.
Şuan bileklerim ağrıyor,gözlerim kamaşıyor,karnım aç,tv bombok,sevdiğim forumların hepsi 1 1 temalarını değiştiriyorlar e bende alıştım mı değiştiği zaman çok iğreniyorum soğuyorum.
Blog tasarımı içinde aynı şey olacak belkide.
Tasarım değişecek benim giresim gelmeyecek ve bitecek.O yüzden her gün açıp 1 saat bakmam gerekiyor gözlerim renkleri kaldırması gerekiyor.
Hadi iyi geceler.
Bant yayına geçecem artık.Otomatik gönderme uygulayacağım olmuyor böyle her gün live live yaz gönder.
Günün özeti falan bişeler serpiştircem tatile gittiğimde veya yazasım gelmediğinde.Tek farkları banttan olacaklar.Yani telefon açıp abi koptum yazmışın ya hani bugun bole falan dediğinizde itinayla başımdan savmaya ve lan olum o 5 gün önceydi diyip dumura uğratabilirim.Aslında uğratsam süper olurdu bak niye söyledim.

Hadi afiyet olsun.

Hiç yorum yok: