7 Temmuz 2008

Keyfe Gelip Hasta Olmak!




Oturmaktan dolayı bir tarafları uyuşur insanın tamam bu bir sağlık sorunu olarak görülebilir ama otururken böbrek yetmezliği çektiğini iddaa eden birilerini tanıyorum.Yakınlık derecesini bilmemeniz daha iyi olur :)

Oturuyoruz daha doğrusu yan oturuyorz koltuklara uzanmışız karşı koltukta oturuyor(aileden değil) birden kalktı düzeldi ya böbreklerim yetmiyor bana dedi.
Ben tabiki tepki vermedim,yani ölesine söylenmiş bir laf sanıyorum.Fakat ısrar ediyor lan kripto benim böbreklerim bana yetmiyor.Ya bi git delimisin nesin nerden anladın yattığın yerden böbreğinin sana yetmediğini dedim demez olaydım.Saçma sapan belirtileri varmış onları saydı durdu 45 dakika boyunca.Sonunda bıktığım için ikna olur gibi yaptım böbreklerinin ona yetmediğine.

Bir diğer durduk yerde hasta olan anatomi de benim kardeşimde var.Dışarı gezmeye çıkar hastalıktan eser yoktur eve dönüş yolunda bütün uzuvları ağrır.Kurduğu cümlelerden yarısı "bak koluma nasıl ağrı giriyor bak bak aaah" veya "ya abi ya boynum ağrıyor benim uğraşma" veya "anne ya bulaşıkları sen yıkayıver benım parmaklarım ağrıyor" (bence sebebi kumanda kullanmaktan)veya "abi be şu masayı siliversene ayakta duracak halim yok bilmiyom neden oldu ama ayağa kalktım mı başım dönüyor." hani dersini belki vardır bir rahatsızlığı tamam ufak rahatsızlıkları kbl ediyoruz ama her gün adamın bir tarafı ağrır veya tutmaz hale gelir mi sorarım?

Arkadaşı ile dolaşmaya çıkar giderken 15 dk çanta bakar hangısı daha guzel dıye ama geldiğinde "e abim neden erken geldin(benımde butun planlarım alt ust olmuş tabi kapı çalınca anında panik yaptım) hani akşama gelecektin."dedim. "ya abi ne diyon ya ben ayakta duramıyom otobüs durağınıda bulamadım zaten" dedi az önce.Şimdide oturdu tv seyrediyor,belki birazdan uyur,bu akşam yine bulaşıklar anneme kalacak,sofrayı ben sileceğim veya çayı ben yapacağım.
Hanfendinin nazını çeke çeke sofra silmeyi ve çay koymayı sevmeye başladım.2 gün önce kendimi arkadaşlarla buluştuktan sonra eve geldığımde onların yedığı sofrayı silerken buldum.Durumumun vahim olduğuna kanaat getirdim.
Neyse her şeye rağmen kardeşimin olması güzel bir şey.İnsanın canı sıkılmıyor arada dalaşıyoruz,devamlı atışıyoruz bir tek sazımız eksik.
Ki zaten çoğu abi kardeş böyle geçiniyorlar.Sanırım bunları ömür boyu yaşayacağız...

Hiç yorum yok: