7 Temmuz 2008

Telefon Görüşmesi



Dııııt dıııııt dıııııt
1-Alooo
2-Alo iyi günler ben Nejla Hoppala Banktan arıyorum.Bir kampanyamız hakkında sizi bilgilendirmek istiyordum.Zamanınız var mıydı acaba.
1-Kampanya ney?
2-Şimdi efendim Hoppala bank yıllardır tecrübesini paylaştığı müşterilerine ıvır zıvır vermeyi planlıyor.Üstelik otomatik ödeme talimatlarınızı da her birine 20 ytl para puan vererek alıyoruz.Düşünür müsünüz.
1-Düşünüyorum...
2-Evet?
1-Bekle biraz.
2-Nasıl anlayamadım.
1-Tamam düşündüm,ama almayacağım.
2-ama efendim fatura ödemelerinizi unutmanız anında oluşabilecek zararlardan korunmuş olacaksınız.
1-yok bende fil hafızası vardır unutmam,bu arada siz hangi bankadan arıyordunuz.
2-Hoppala efendim.
1-Hoppala mı benim orda hesabım yok ki.
2-nasıl olur efendim siz Neb-i Şüayib Katakülli değil misiniz?
1-Evet benim ama böyle bir banka hesabım olduğunu unutmuşum neyse ne diyorduk.
2-Efendim otomatik öde...
1-ha tamam yok almayacağım 20 yıldır fatura öderim 1 gün aksatmadım maşallah deyin nazar deymesin.
2-peki efendim düşünürseniz 4440 Hop numaralı telefonu arayabilirsiniz.
1-444 0 hop ne be?
2-efendim telefonun tuşlarından hop yazıyorsunuz.
1-e o zaman telefon numarası 7 haneyi geçiyor anasının şeyi kadar hane oluyor.
2- yok efendim o harfin olduğu tuşa basıyorsunuz akılda kalması kolay olsun diye böyle bir yöntem seçtik.
1-İyi tamam.
2-Hoppala bank iyi günler diler.
1-Bende Hoppala banka iyi günler dilerim...

Kriptograf.
Yaratılası şeyler...

Hiç yorum yok: