16 Temmuz 2008

Bu akşam oturup ailecek su içeceğiz!

Malumunuz yaz aylarında ki en büyük sorunlarımızdan biri su falan die başlayacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Suyumuz çok kirli lan İzmir suyu resmen lağım kokuyor 1 bardak içmeniz isal olmanıza neden olabiliyor.
Günde yaklaşık 11 bardak içtiğimizi düşünürsek ki ben içerim (yemek yanındakiler hariç) boku yediğimizin göstergesidir.Gece kalkıyorum su içiyorum bir daha karın ağrısından uyuyamıyorum yaklaşık 2 saat sonra karın ağrısı geciyor tahliye ediyorum muhtemel gazı.

Gündüz de aynı tempo devam ediyor içiyorum 2 saat karın ağrısı bu sırada tabi bir veya 2 bardak daha su içmiş oluyorum,yine tahliye.Ben böyle devam ederken bir ara karın ağrım kesildi ve su içmedim.Lan ne güzelmiş karın ağrısı olmadan yaşamak dedim kendi kendime sonra gerekli yerlere telefon ederek "Salihli Frida" sudan aldım.Reklam yapmamı söyledi kapıya getiren arkadaş daha yenilermiş :)
Efendım doldurudm boş sürahilere şişelerin üstünü tamamladım çözünmüş arsenik derişimi çözücüyü arttırdığım zaman azalacak ya
---sanki aynı arseniği mideye indirmeyeceğim seni salak
-----bilip bilmeden konuşma geri zekalı böylece daha az miktarda arsenik içeceksin bir anda.
--- asıl sensin geri zekalı sanki arsenik vücuda gereklide miktarı kaldı.tam bir malsın portakal.
-----bak burda insanların içinde tartışmayalım sana bu damacanayı yediririm...

işte her neyse biyoloji ve kimya tekrarı yaptıktan sonra da oturdum suları bir güzel içtim.
Hatta her akşam ıhlamur sefamızıın yerini bu akşam su sefası aldı.Banyo yapmıyoruz su içiyoruz efendim evet oturduk sürahiye kattık suyu bardak bardak ağızımızı şaplata şaplata su içip muhabbet ediyoruz.

"Deneyim"(-deneyin derim- kelimesinin kriptograf tarafından kısaltılmışı)

Yazan:Su İçen Adam.

1 yorum:

Kriptograf dedi ki...

Lan bu kadar insan bir yorum yazmaz mı 1 haftadır reklamdan gelen yorumlarla kendimi avutuyorum.Yuhunuz :)

(yorum yapılmamasından yakınan yazar mail adresini açınca ebesinin nikahı kadar görüş ile karşılaşınca kendinden geçti ve aramızdan uzunca bir süre ayrıldı)...