17 Temmuz 2008

Yuh Diyesim Var!?!

Ben sustum Recep konuştu bugün benim yerime adeta.Her ttnet adını duyduğum yerde içimde volkanlar patladı.Küfürler saydım durdum.
Yahu ne mantık var adamlarda anlamam neden hep yeni gelene adapte oluyorlar
---tekeller ya ona güveniyorlar
-*-Bi s.ktir git ya sokarım tekeline ne bu kardeşim yeni üye yapmak için indirimin dibine vur,eski kullanıcıya gelince taahhütname ile anca %6.Ne yapayım lan ben %6 indirimi.Böyle olunca hattını kapatıp komşuyla anlaşan adamlar artıyor haliyle.Bende taşınana kadar aynı sistemden yolumu buluyordum ama tabiki taşınınca komşularla tanışmak için daha erken.Adını bilmediğim adama gel ttnet i kandıralım denemez bana yakışmaz.Dursun bakalım 1 ay.
---Kripto boş boş konuşup durma lan adamlar vurmuş sana vuracağı kadar şimdi yeni gelene yatırım yapıyor sen dön geldiğin yere g.tüne baka baka.
-*- doğru söylüyorsun varya şeytan diyor bak gazete ilanlarına nerede çoban aranıyor git oraya yerleş güd koyunu ineği.
---oy oy oy o kadar da demedik.Alternatifleri kullan mesela?Turbointernet varmış İzmir'de servisi varmış hatta sizin oraya da hizmet sağlıyorlarmış?Bir dene istersen.
-*- ya bırak allah aşkına ben fiyattan yakınıyorum onlar kurumsal çalışıyorlar genelde ebesinin nikahı kadar hız veriyor bi o kadar da alıyor zaten onlar ev kullancısına inebilse kesin ttnet batar.Ama dur bakalım ulaştırma bakanı internet yatırımının önünü açıyoruz gibi bir şeyler döktürmüş.Kupon keserken okudum.
---Neyse kripto ben kaçtım sana iyi geceler.Fazla uzatma b.kunu çıkartma sinirini içine sakla.
-*-Haklısın lan ama dayanamıyorum olum.Ya bu koyunu güdecem ya bu diyardan gidecem başka yolu yok sanırım.
---Neyse sağol konuştuğun için lan hoşçakal.


hem çerez parasına internet ver hem bağ. ücreti alma hem modem ver,gerçi bunada karşıyım adma 2 yıllık taahhütname imzalatmak ne demek lan.Nerede var böyle bir şey ev kira kontratları bile yıllık yapılıyor.Telekom bi silkelen bi kendine gel bu ne b.ktan hizmet ya.

İyi geceler...
Bu ay kotasını daha 17 günde 2 ye katladığı için sinirlenecek yer bulamayan ama bloga da bunu yazmasını bilen adam yazdı...

Hiç yorum yok: