18 Haziran 2008

Uçlu Kalem,Çay Bardağı ve Ocaliptus'lu Draje


Adını FilgoreyiH koyduğum yazı dizisinin ilk sayfası aşağıda zevkle okuyacağınız bu yazı dizisi yoğun istek üzerine çarşamba günlerine alındı :) saat 13:48 de yeni bölüm 14 te ondan 2 önceki haftanın tekrarı yayınlanacak :) Takip edebilene aşk olsun diyor ve lafı fazla uzatmadan asıl uzatmam gereken yere geçiyorum...

Bir arada görünmeyen bu(Uçlu kalem ve diğer ıvır zıvırdan bahsediyorum) muhteşem üçlü ile yaklaşık 45 dk dır yan yanayım,çaydan bir yudum alıp drajeyi ağzınıza attığınız zaman bir öğürtü geliyor midenizden ama mentos ve kolayı aynı anda yutmaktaki öğürtüden biraz farklı,mideniz gıdıklanıyor gibi oluyor.
Varsa midesi gıdıklanmak isteyen buyursun denesin.
Şimdi neden bu 3'ü yan yana ve masamda,kalemin sebebi var öss hazırlık döneminden kalmış,çay ise sabah kahvaltısında keyif postasından okaliptüslü draje ise yağmurlu bir gündü fazla içmişim hatırlamıyorum...

Müzik çalarken yazmak gerçekten çok zor ya düşündüğümü duyamıyor gibi oluyorum.Tabi bunda manav ve overlokçunun etkisi büyük.Dağınık yatak oraya buraya saçılmış kıyafetler ve daha niceleri öss den çıkmış gençlere pek uzak durumlar değil sanırım.
Bugün saçma bir şeyin daha farkına vardım müzik kutularının müzikleri aslında her seferinde aynı müziği çalmıyormuş ya da çalmadığını düşünerek siz her başa sarışında başka bir melodi dinliyormuş gibi yaparak müziği dinlemekten sıkılmıyormuşsunuz.

Garip tavsiyelerle 18 haziran 2008 ide böyle geride bıraktık güneş 89,5 derece açı yaparak evimizin çatılarına vururken bizler klimalar karşısında veya pencere kenarında esen her rüzgara baarımızı açıyoruz.
İyi 13:40'lar herkese...

Adı neden FilgoreyiH "Hiyeroglif" te ki gibi resimden yazı değil yazıdan bir resim canlanmasını istediğim için,yazdıklarımın hangi resimlere ait olduğunuzu canlandırmanızı amaçladığım seçmelikler bunlar...

Hiç yorum yok: