8 Haziran 2008

Son 15 dakika

15 dakikaların önemini belki anlayan çok fazla insan var ama ben 15 dakikaların önemini yeni yeni anladım.Adına film bile yapılan bu dakikaların önemi nedir,biraz saçmalayayım da istedim :)
Yemek kısık ateşte 15 dk durur.Tarhana kaynadıktan 15 dk sonra tabakta servis edilir.Sınavlarda son 15 dk dışarı çıkış yasaktır ve 15 dk kaldığı zaman uyarılırsınz.Belki bir dönüm noktasıdır çoğu insan için.
Yedekte bekleyen oyuncunun son umududur son 15 dakika.Hoca o dakikaya kadar birine seni birazdan oyuna sokacağım demediyse 15 dk da demez,oyuncu sokuyorsa bile daha önceden demiştir o oyuncuya.
Buraya nerden geldiğimin bir önemi yok şimdilik.Asıl girmek istediğim konu buydu benim.Üniversiteyi bir maç olarak hayal ediyorum.Kenarda oturuyorum yedek klübesinde,benimle birlikte 1.765.981 +-3 kişi daha var kulübede.
Hoca bana ve bir kaç yüz bin kişiye hazırlanın sizi oyuna alabilirim diyor.Biz koşuyoruz falan 6 ay kadar.Sonra hoca tamam alacağım sizleri oyuna diyor duruyoruz 4. hakemin yanında hoca ismimizi söyleyecek koşacağız sahaya.Hoca isimleri saymaya başladı,4. hakem kolumdan tutuyor topun taca çıkmasını bekliyorum oyuna girmek için ama saha içindeki oyuncular o kadar iyi pas yapıyorlar ki benim girmem için gerekli düdük gelmiyor bir türlü hakemden,hakem çaresiz devam ettiriyor oyunu,işte son 15 dakikanın içerisine girdik skorboard da ibre yanıp sönüyor,4. hakem hala kolumda,bende sahadakilere bağırıyorum "şu topu taca atında oyuna girelim hadi"...
Bir daha görüşüncee dek hoş çakılın.
Bu arada beni dayım aradı,hangi dayım mı?
Dönülmez akşamın ufkunDAYIM (çok güzel hareketler bunlar)BKM MUTFAK

Hiç yorum yok: