19 Haziran 2008

Aşağı Montenegro Mahallesi (Seri)

Aslında kendi içlerinde çok normal insanlar olan üst alt ve karşı komşularımız,benim gözümden adeta birer roman kahramanı olmaya adaylar.Kararım kesindir onların hayatlarını belki saptırıp belkide aynen ama yorumlayarak yazacağım ve umuyorum benim eğlendiğim kadar sizde eğleneceksiniz.Tabi olayların sürükleyici olması için ve yarım yamalak bir hikaye olmaması için öncelikle her sabah ve akşam düzenli olarak penceremden dinlemem gerekiyor.Sağolsunlar gerçi onlar bağıra bağıra konuştukları için hiç problem çıkartmıyorlar.
Hepsi çok yardımcılar bana :)

İlk olarak bir kaçını tanıtarak başlamak istiyorum,
İsimler yakıştırmadır,fazladan karakter yoktur ama fazladan olay barındırmaktadır.Sanal reklam her cümlede gizlenmiştir bulup getiren 98765. kişiye bir sıkımlık Kolgeyt diş macunu veriyoruz...
-Rosalinda abla:karşı apartmanın en üst kat kiracısı bizim evin ev sahibininde bir yerden akrabası ama birbirlerine seslenirken anlamadığım bir dilde konuştukları için anlamıyorum :)
-Hidayet abi:Rosalinda ablanın kocası olduğunu varsaydığım bir abimiz.
Bert:Hidayet abi ve Rosalinda ablanın küçük çocukları aslında 2 çocukları var ama ben daha 1 numarayı göremedim.
-Yeşil Peugeout J9:Hidayet abinin dolmuşu.
-Kafiye teyze:Rosalinda ablanın alt kat komşusu.Hakkında epeyce şey bilmeme rağmen yazılacak kadar önem arz etmiyor.
-Kötü Sesli Manav:Hikayede pek yer bulacağını anlayarak yazarın hayal gücüne teşvik primi veren kötü sesli akıllı manav.
-Üst kat komşularımız:İsimleri hakkında bir fikrim yok ayrıca isimde takamadım kişiliklerini duyamadım bağıra bağıra konuşmadıkları için,onlar bana Rosalinda abla kadar yardımcı olamıyorlar malesef.
-Beyaz Şahin:Kapımızın önünde ki 7/24 park halinde varsaydığım plakası 35 shn -- olan otomobil.
Yan komşunun malası:Duvar yıkmak için bile mala kullanan yan komşumuzun malası.
-Bakkal:Bakkal.
-Bakkalın oğlu:Bakkalın karısının oğlu.
Pideci Fatih:İsmini Fatih olarak koyduğum Fatih Pide Salonu 3 ün sahibi.(Reklam Kokuyor bakın)
--------------Yazar Kadrosu-------------
Ben:Farklı açılardan bakarak size bu insanların günlük yaşamlarını anlatmayı amaçlayarak yola çıkmış ama sonradan kendisininde korktuğu hayal gücü ile harman yapma fikrini benimsemiş kişi.

Hayal Gücü:Plüton'un gezegenlikten çıkartılmasına kıl olduğunu belirtmek için bir şeyler yapmak yerine "ya ne yapacam yatarım bi sağa dönerim bir sola" cümlesini sarfeden adam...

Dış ses:Arada hikayenin akışında sapmalara neden olacak olan ve zınk diye olaya girecek olan,yazarın olayı toparlamasına yardımcı olacak olan ve daha bir çok işi yürütecek olan yazarın ta kendisi...

Mahallenin Resmi:Artık siz ne düşlüyorsanız o olacak...

İlk hikaye yarın...

Hiç yorum yok: