27 Nisan 2008

Paytak Paytak

Uzun zamandır köşüsel ya da kişisel " ve ya hut"(ayrı yazacağız diye bir duyum aldım hoşuma gitti) yazılar yazmıyordum.Malumunuz ÖYESES denen meret benide kendine esir etmiş durumda sanki bir kuruma bağlıyımda çalışmak her gün bilmem kaç soru çözmek gibi bir görevim varmış gibi hissediyorum kendimi.Buraya girip en azından 1 kere reklama tıklayayım dediğim zamanlar kendimi kendi kendime; seni o reklamlar mı kurtaracak otur soru çöz derken yakalıyorum.
Ara ara yazmaya devam edeceğim ÖYESES e ihanet edemiyorum çok fazla meret sevdiriyor kendini...
Neyse buraya yazdığım sürede 3 soru çözerdim 3 soru kaybettirdi bana,özlemişim soru kaybetmeyi...
İyi yayınlar herkese...
Manyetik alanda sağ el kuralı baş parmak akımın yönü 4 parmak manyetik alanın yönünü avcumuzdan çıkan hayati(hayali) dikme de manyetik kuvvetin yönünü verir bizlere...

Hiç yorum yok: