5 Mart 2008

Şofben,Şohben ya da Her ne ise!


İşte ne geldiyse bu alet yüzünden geldi başıma.1 hafta pc açamadım,bornoz yandı,saç kurutma makinası bozuldu,fırında kurabiyeler yandı ve daha nicelerinin tek sorumlusu düzgün çalışmayan ya da bizim üzerine fazla gittiğimiz Şofben ya da şohben.Doğrusunu inatla öğrenmeyeceğim günlük hayatta kullanmam zaten ama gelin görün ki içimde ona karşı nifhak tohumları yeşeriyor.
Yıllar önce ...... marka bir şofbenimiz vardı 4 yıl düzgünce kullandık daha sonraları şartelleri falan attırmaya başladı.yine bir gün açtığımızda banyonun penceresinden sokağı aydınlatacak şekilde bir ışık saçan bu tanımlanamayan patlayan şey,yetmezmiş gibi birde bornozların da tutuşmasına neden olmuştu o yıllarda.Oldum olası korkmuştum ondan,başka evlerde görsem ve kullanmak mecburiyetinde kalsam ev sahibine ayarlatıyorum herşeyini.
Isınamadım kerataya...

Son olarak bu su ısıtıcısı(hakaretin bu kadarı 40 yıllık şofbeni su ısıtıcısı yaptım çıktım hoş aynı işi yapıyor ama bunun banyoda olanına şofben deniyor) yeni evde patladı.Ev sahibinin bıraktığı şofben bir banyo esnasında bum cızzzz...
Sağlam lamba ve yanmamamış Ram kalmadı evde.Hoş 1 tek pc ve 1 tek ram vardı ama önemli olan sağlam Ram kalmaması.
Ben bu ram yanığının biraz geç farkına vardım.1 hafta uğraştım dedim en son bozulacak alet ram bu makinada,diğer ufaklıkları çıkartıp denedim kafelerde. (bu arada teknik servise gittim dedim benim kasamda ses geliyor biiiiiiip diye falan diyor evin nerede,ya dedim uzak sen kasayı getir bir de biz duyalım o sesi dedi.
Ben duramadım dedim yani para almadan yardım etmiyorsunuz,sadece müşteriye selam veriyorsunuz öylemi.
Cevap olarak:Evet öyle dedi.iyi akşamlar dedim ve çıktım.)
Garantisi bitelide bir hayli zaman olmuştu pc nin.En son arkadaşım ramini aldım geldim taktım ve rahata erdim,şimdi 1 aydır kontor almak için kenara koyduğum nevaleyi şuan kullanmakta olduğum 512 e bayıldım...
1 ay daha -19 da gezeceğim anlaşılan.Neyse siz siz olun şofbenlerden uzak durun,suyunuzu kömür sobasında ısıtın ya da ateş yakın ne bileyim ama şu şofbenlerden uzak durun.

Hiç yorum yok: