19 Şubat 2008

Adsl kota bilgisi almak!


İlk internet aboneliğim sıralarında normal bağlanıyordum ve her an kotama ulaşabiliyordum.3 4 ay sonra teklemeye sistem hatası almaya başladım.Tekrar denemedim vardır bir sorun yormayalım sistemi,madem hatalı dedim.
Sonra sistem hataları sistematikleşmeye başladı ayın belli günleri sistem hatası alıyordum devamlı.Sonra bir gün sinirden denerken,saniyenin 10 da biri kadar sürede 1 defa,kullanım bilgileri ve aylık transfer segmelerine tıklayarak ulaştım.
Balınadır dedim o an dikkate almadım, e tabi heyecan da var ilk defa kotayı aşmadan kota bilgilerime bakıyordum.
Daha sonraki günler yine sistem hataları üst üste geldi.Bir gün yine denedim yine oldu ve artık devamlı denemeye başladım hatta kendimi geliştirdim.Ard arda 2 segmeye 1 saniye içinde 6 kez falan tıklayabiliyorum.
Sistem hatası ekranını görmeden deneyerek mutlu sona yaklaşık 10 15 sn de ulaşıyorum.Bu benim taktiğim var mı sizinde böyle acayip kota bilgisi alma sistemleriniz.
Ya da sadece benim bağlantıma özel bir durum mu bu,çünkü tarayıcıdandır dedim denemediğim tarayıcı kalmadı.Artık eminim yani sorun bende değil başka bir şey var bunda!
Sizce???

Hiç yorum yok: