19 Şubat 2008

Var mısın Yok musun Yahoo?

Bu son teklifim,ver elini anlaşalım gibi ifadelerin kullanılacağına kesin gözle baktığım bir satış gündemde şu sıralar.
Mikrosoft Yahoo yu kapatmaya çalışıyor.Alması durumunda Google ın tökezlemesi ihtimaline karşın Google sioları geçtiğimiz günlerde bir açıklamada bulundular.
İçeriği "mikrosoft yahoo yu almasın" dı.Ayrıntılarda boğulmaya gerek yok mühim olan Yahoo'nun teklife sıcak bakıp bakmadığı.
Hisse başına 40$ isteyen Yahoo ya yok devenin nalı diyen mikrosoft 31 dolar neyine yetmiyor gibi ibareler kullanmış.Sanki burada bıçak gibi kesilmiş konu yerel haber acansları ve diğer mankenlik acanslarından haberin devamını alamadım.Aradım taradım biraz daha bilgiye ulaştım meğer Bill Gates Yahoo ya kapalı bir zarf atmış :) Teklifi yazmış göndermiş.Yahoo zarfı açmış bakmış demiş bir düşüneyim.
Şu sıralar Yahoo düşünüyor Microsoft ellerini ovuşturuyor.Google ise kimi satın alsam gibi bir düşünce sistemine girmiş olabilir.
Microsoft'un Yahoo yu alması demek Dünya üzerinde neredeyse en çok kullanılan işletim sistemleri vb olgularda Yahoo ya entegre erişim demek.E bu sadece Google ın işine gelmez.
Bakalım ağır siklet boks şampiyonasını kim kazanacak.
Yeni gelişmelerle sizlerle birlikte olacağız.Kibele hepimizi korusun...

Hiç yorum yok: