19 Ocak 2008

Herş-eyden Bezdim

Hani bilmem sizede olur mu,bazen acayip hırslanırsınız gerçekten istediğiniz şeyi elde etme yolunda yapılacakları yapacağınıza inanırsınız ve başlarsınız.Pek geçmez üstünden bir dönemece girersiniz başarmanız için geçmeniz gereken bir dönemeçtir kesin son olmayacaktır ama sona yaklaştıracaktır sizi kaybeder iseniz moral bozukluğu ve biraz daha şevk kırılması ,kazanırsanız daha sıkı sarılmak ya da hafiflemek için bir neden.

İşte ordayım dönemeçte,hiç bir trafik lambası koyulmamış gayet yoğun bir araç trafiği var 1 yaya yolu var önümde ama ışık olmadığı için hangi şöför yavaş gelir diye gözlerinin içlerine bakıyorum bu yavaşlasada dursam ama önümden geçiş hızları bile 80 90 km.Sıkılmaya başladım ama sonucu öğreneceğim mecburum ya yolda çarpılıp ebediyete ya da ağır yaralı kurtulup bir çok şeyden vazgeçmeye gidiyorum.İndim yola...yarın ya ben buradayım ya da benliğim...

(Parçalanacak bir edebiyata sahip olmadığım için ben gayet normal konuşan bir adamım)

Hiç yorum yok: