24 Ocak 2008

Günlerden Perşembe

Bu gün normal bir haftanın normal bir perşembesi.Aylardan Ocak olmasına rağmen ben yaz hissediyorum mevsimi.Hava rüzgarlı ama bu sanki içimi okşayan sıcak bir rüzgar gibi geliyor.Tarifsiz bir mutluluk var içimde,belkide bunu dile getirince mutlu oluyorumdur bilemiyorum.
Bir arkadaşım var Oğuz adında onun vukaatları ile uğraşıyoruz bir kaç haftadır :).Biraz hayta bir arkadaşta karşı cinse karşı konulmaz ilgisini banada bulaştırdı beraber geziyoruz artık.Gün içinde en çok gördüğüm insanlardan kendisi.Onun babası benim kişiliğim hakkında her şeyi benim annem ve kardeşim ise Oğuz hakkında her şeyi biliyorlar.Bir anda o kadar çok şey anlatmışız ki ailelerimize her şeyi bilir olmuşlar.
Neyse ben bugun hiç birşey yapmamamı planlıyorum belki bir komedi belki bir aksiyon filmi seyrederim yarın karne alacağım.Öss ye de 4 ay kaldı of hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok: