24 Ocak 2008

Bir Kaç Fıkra

Dünya'nın en yaşlı adamı...
Ortadoğuda bir dağ köyünde dünyanın en yaşlı adamının yaşadığı haberi gelmiş. Adamı alıp apar topar stüdyoya getirmişler. Bir televizyon kanalında ana haber bültenine çıkarmışlar. Spiker yaşlı adama sormuş;
-"Amca bu kadar sene yaşadın, bize en güzel anını anlatır mısın?" Adam anlatmaya başlamış:
-"Oğlum, bizim eşeğin sıpası kaybolmuştu, köyün gençleri toplanıp aramaya koyulduk... velhasıl sıpayı dağın arkasında bulduk. Hayvanı köye getirirken şeytan dürttü, serde gençlik de var. Eşek gözümüze güzel göründü oracıkta sıpayı..." Spiker adamı susturmuş;
-"Aman amca yavaş, başka güzel anın yokmu?"
-"Var tabi. Bir gün muhtarın kızı kaybolmuştu, aramaya koyulduk, kızı kuyunun başında bulduk. Köye getirirken şeytan dürttü, serde gençlik te var. Kız da güzel mi güzel, oracıkta..." Spiker yine kesmiş.
-"Amca senin bütün güzel anıların böyle ise, bir de kötü anını anlat bakalım."
-"Hiç sorma oğlum. Bir gün de ben kayboldum..."


Adamin biri issiz bir adaya duser, birden calilarin arkasinda kazanin etrafinda dans eden yerlileri gorur.
- aha simdi boku yedik! der.
o anda yaninda en ak sakallisindan bir dede belirir:
- dur evlat, daha boku yemedin. der
- al su taşi, su suslu koltukta oturan adamin kafasina tum gucunle at.
bizim adam dedenin dedigini yapar, kabile reisinin basina tasi atinca dans eden butun yerliler bi anda buna dogru doner.
ve ak sakalli dede finali yapar:
- aha evlat! simdi boku yedin.

Cennete 2 Kadın...

1- selam, benim adım wanda.

2- selam, benimkide slyvia, sen nasıl öldün?

1- donarak öldüm.

2- ne kadar korkunç.

1- yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya
başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.

2- peki sen nasıl öldün?

1- ağır bir kalp krizi geçirdim. kocamın beni aldattığını sandım,
onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına
televizyon seyreder halde buldum.

2- sonra ne oldu?

2- kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün
evi
aramaya başladım. çatıyı, yatakların altını ama her yeri aradım
fakat
bulamadım. ama aşırı yorulmuştum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

2- keşke derin dondurucuya baksaydın, şu anda
ikimiz de yaşıyor
olacaktık...

Hiç yorum yok: