22 Aralık 2007

Sıcak soba,sonsuz bir baş okşama...

İşte bayram diyorum ben buna.Bayramda anneannemlerdeydim Manisa/Salihli/yenipazar köyünde mecbur olmayan adamın geçmeyeceği ve bunu bilincinde olan belediyenin oraya yol yapmadığı bir yer :)

Oranın toprak yolu bile insana güzel geliyor.Temiz hava biraz soğuktu onu belirtmeliyim :D Genelde sobanın yandığı odada tünedim gelenin gidenin elini öptüm diyebilirim bayram boyunca :D

Odun sobasının sıcağının hiç bir şeye değişmeyeceğimi bir kez daha belirtmek isterim...
Kömür değil direk odun çünkü orda kömür yok yer gök odun...
Harçlıktan yoksun bir bayramdı ama güzeldi emeği geçen herkese teşekkürü borç biliyorum...

Fikrimden geçeler atabilmirem
bu fikri başımdan atabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem
Ayrılık ayrılık aman ayrılık
Her bir dertten ala yaman ayrılık...

Hiç yorum yok: