23 Aralık 2007

Kuşburnu,Kuşbaşı

Kuş ile alıp veremediklerimiz mi var,veya diğer isimlerini saçma sapan konularda kullandığımız hayvanlar hakkında.Geyik muhabbeti vb

Kuş farklı bir statüde bu ismini kullanma konusunda diğerlerinin vücut organları önemsenmezken kuşta baş ve burun ayrı ayrı alınarak isimleştirilmiş. İlginç doğrusu...

Kuşburnu kesilen et ve kuşbaşı çayı demek neden garip geliyor size kuşbaşı et kesimi nasıl olur kuşun başı gibi et kesebilen adam var mıdır dünyada.Ha kuşun başı gibi küçük olacak falan gibiyse ne canice bir benzetmedir o,kesiyorsun kuşun başı gibi

Kuşburnu çaya gelecek olursam ne alaka demekten kendimi zor alıyorum.Kuşburnu çayının yapıldığı bitkiye de baktım ben benzetemedim kuşun burnuna falan ayrıca ben kuşta burun bulamadım gaganın üstünde iki delik var o kadar.

Asıl kargaşayı neden kuşların organ bazında da geyiklerin varlıkları hakkında yorum yapan isimler ve deyimler bulunmuştur bu hem geyiğe haksızlık hemde doğal dengeyi bozmaya yönelik bir teşebbüstür.

İnanın bu yazıyı yazmak için 1.5 saat uğraştım sebebi ise elektrik voltajımızın düşmesi ve devamlı pc nin kapanması allahtan internet tarayıcım oturumumu kurtardı fakat ilk açılışta windowsumdan aldığım maviler beni pek mutlu etmedi demeliyim...

Küresel ısınmadan dolayı artık yavşak yetişmiyor,bitlerin soyu mu tükenecek!!!

101. yazım şerefine okuyan herkese bir sıkımlık diş macunu...

Hiç yorum yok: