10 Kasım 2007

İsminin Tam bilinemezliğinden Çeken İş Hanı

Bizim oturduğumuz yere yakın bir yerde bir iş hanı var daha doğrusu merkezi diyelim baya lüks ve büyük bir yer.
Asıl adını tam olarak bilmiyorum.Otobüs durağında adı Orcaner diye geçiyor.Soranlara ben otobüsten Orcaner durağında iniyorum diyorum.
Ama Gsm hattımda ordaki baz istasyonundan çekiyor ve o ise Orjinal diye isimlendirmiş.
Tam kesin kararımı veriyorum diyorum Gsm operatörü neden yanlış versin ismini.
Daha sonra oraya Orjinal diyen sadece benim Gsm hattım oldugunun farkına varıyorum.Farklı bir Gsm operatörü oraya Orjaner demiş.

Kalıyorum ne bunun tam adı diye.Gariptir ki iş merkezi olduğu konusunda da şüphelerim var.Açıkçası hiç görmedim tam olarak kimse demedi aha orcaner,orjinal,orjinler,orjaner burası diye.Ben tahmin ettim etrafta baz istasyonu kurulabilecek tek alan orası.Genelde de iş merkezleri ve dükkanlar var.
Yanımdan geen insanların konuşmalarıda orjanerde iniyorum gibi olunca karar kıldım bu adını tam bilmediğim yer burası diye.

Şuan 4 ismi var. Benim Gsm operatörüme göre Orjinal bir diğerine göre Orjaner otobüs duraklarına göre Orcaner babama göre ise Orjinler (analitikçi değildir özel kuryedir bir yanlış anlama olmasın) :) Orjin ile uzaktan yakından alakası yoktur yani.

Her neyse ben bu ismini bilmediğim hatta neresi olduğu konusunda tereddütlerimin olduğu yerde her gün sabah okula gitmek için otobüse biniyorum eve gelirkende iniyorum.

Sorun yaratıyor mu hayır çünkü artık herkes oranın ismini 4 tane biliyor.

Mutlu yarınlar,kalabalık sünnetler,ağlamaklı cenazeler,krampsız yüzme egzersizleri,detonesiz müzik ve kıymasız musakka diliyorum sizlere...

Hiç yorum yok: