2 Eylül 2007

Posta kodu ve belirli adres kodları bilinmezliği

Yurt dışından bir çek geleceğini haber aldım ve posta kodu ile birlikte adres vermem gerekiyordu internet işte böyle zamanalrda da işe yarar diecektim ki ptt posta kodu sorgulaması sayfa goruntulenemıyor 1 saat aradım fakat oturdugum yeırn posta kodunu bulamadım yeni taşındığmız için daha öncede bilmiyordum.Ama arıyordum dışarı çıktım dedım herhalde köşe başlarında oturan sakallı bir amca biliyordur nerede oturdugunu ve posta kodunun ne oldunugu hemde posta artık popülerliğini yitirmiş bir araç olarak kullanıldığından amca da pek popüler sayılmaz kafamda bu bağlantıyı kurarak gittim sordum amca buranın posta kodu nedir! (biliyor musunuz die sormadım bile o kadar eminim ya bileceğinden) el cevap: yok paşam bilmiyorum...
---Boyun bükük,bulamamanın verdiği mutsuzlukla bakkala girilir sorulur posta kodunu biliyor musunuz burasının ?2. cevap:hayır arkadaşım bilmiyorum(paragöz bir tipe benzediği için 2 ekmek alsam dedim cevap sert oldu :)

-Bakkalın karşısındaki pideciye soruyorum onlar lüksler ve orada uzun zamandır varlar sanırım öyle bir hava verdi bana.Girdim sordum dedim burasını posta kodu nedir bilen var mı ?
Ufak bir kız çıktı patron yok birazdan gelecek dedi.Sen biliyor musun burasını posta kodunu dediğimde ise hayır ben bilmiyorum dükkanın posta kodunu babam biliyor dedi bende lafı fazla uzatmadan ve çocuğun suratına nasıl olurda posta kodu denilen şeyin dükkana ait oldugunu düşünürsün yahu be kız şeklinde baktım ve çıktım...

Sonunda ev sahibimizden öğrendim posta kodunu oda ezber bilmiyormus sanırım sorduktan sonra içeriye gitti ve bağırdı 35410 şeklinde. Kodu aldım mutluyum çekimi bekliyorum...

Hiç yorum yok: