2 Eylül 2007

Neden olmasın...

Bu tanımı hep duymusumdur kendime göre bir anlam yükledim bu kelimeye...


Bu adam kafasında kesin düşünceleri olan ve asla bu düşüncelerden taviz vermeyen bir adamdır.Bunu birde arkadası vardır bu adamda tamamen yırtık die tabir edilen türden hayatı dolu dolu yaşayan kızlar araba ve alkol üçlüsünden obez hastaların 3 beyaz olan un tuz ve rus üçlüsünden uzak durduğu kararlılığın tam tersi durumda bağlıydı.Bu ikisi bir vesile ile filmde yan yana getiriliyorlardı ve birbirleri ile belli konular dısında iyi geçiniyorlardı.Ama gün geçtikte devamlılıklarını koruyamayan bu iyi geçindikleri konular da artık iyiden iyiye yok oluyordu.

Kavga ederken aralarında geçen bir dialog...
Adamım senin gerçekten halletmen gereken büyük sorunların var çok kalıplaşmış düşüncelere sahipsin tmm bunlar sana hep doğru yolu bulduruyor ama birazda salman gerek kayışı.Çok germişsin sonsuza dek bu sıklıkta gidemez bu kemer bir yerde kopacak ve geriye dikecek ipliğin olmayacaktır.
2. adamımız:Ben halimden memnunun sen kendine bak 1 gün mutlusun ama akşamına kanepelerde sızmış bir şekilde yatıyorsun ve çok kötü kokuyorsun ben bundan nefret edıyorum bu tür sorunlar gerçekten senın halletmen gereken buyuk sorunlar.
1. adamımız:Sana bir çözüm buldum sen hep asla cısın neden birazda neden olmasıncı olmuyorsun bak o zaman daha rahat ve güzel bir hayat geçicereksin...

Dialogun onemlı kısmı bu kadardı anlatmak istediklerini bu dialogla sınırlamamamış ve bütün film e yaymışlardı...



Bende o günden sonra neden olmasıncı olmaya karar verdim.Ölüm ve can gibi belli olgular dışında herşeye neden olmasın diebilmeyi öğrenmeye başladım tamamen benimsediğim söylenemez ama eceğim :)

Yazılarımda ruh halimin değilde ellerimin büyük rol oynadığını belirtmek isterim.
Şimdilik bu kadar aklıma daha fazla şey geldiğinde buraya yazacaklarımı seçmek için kullandığım kriterlerimi gözden geçirmem gerekiyor...
Okuduğunuz için minnettarım.

Hiç yorum yok: