5 Eylül 2007

Farklı düşünceler

Bu gün farklı düşünceler içindeydim bazen eğleniyordum kendi kendime bağzen de eğlendiriyordum yüksek bir komiklik performansı ile hemde öyle böyle değil her durumda güldürecek esprilerle gün boyunca ara ara güldüm ve güldürdüm bugün.

Okumayı sevdiğini sanan kardeşimin sınıfta kaldığı için sınıf geçme sınavlarına girmesi gibi kötü bir durum bile moralimi etkilememişti hala onunla konusuyorum ve beraber gülüyoruz. :)

Kafam güzel deği, libidom mevsim normallerinde,abazanlık ta yok gibi ama nedense bugün kanım kaynadı.Şimdi duruldum yoksa yazmak aklıma gelmeyecekti aslında yazmak sanırım benim dinlendiğim zamanlarımda yaptığım ilginç bir egzersiz uyku yerine saatlerce düşünmek yerine yazabilirim ama buna parmaklarım ve gözlerim elvermiyor... (denemelerim oldu)

Yoğun bir gün geçirdim yatmak istiyorum galiba neyse.
Leyleklerin üzerinizden kaplumbağaların altınızdan geçmesi dileği ile...ehem bunu yeni buldum :)

Hiç yorum yok: