19 Haziran 2013

Bir öğrencinin borçlanması

Selam sevgili blok.
     Büyük heveslerle başladığım master tökezleme aşamasında. 2 ders bilimsel hazırlık 2 ders yüksek lisans dersi almıştım hatırlarsan. Yüksek derslerinden hep kaldım zaten orası ayrı konu ama şu var bilimsel hazırlık derslerinden de kalmış gibiyim.

    Neyse taa 2. sınıftan beri kafamda olan akademik kariyer hedefleri ilk defa bu kadar somut hal aldı. Kendi okulumda alınmayınca daha bir hırslandım sonra dershanede çalıştığımdan kendimi avutarak yola devam ettim. Rastgele bir akşam yüksek lisans duyurularını takip ederken bulduğum ege ankara ve karabük ilanları çok hoşuma gitti. :)

    Önce ege sonra karabük en son ankara mülakatları oldu daha önce anlattığım gibi. Sonuç olarak 2. sınıftan beri hayalini kurduğum mesleğe ilk adımı attım. Ankara üniversitesi matematik yüksek lisansına kabul edildim.
Her hangi bir burs veya yardım olmadan tamamen lisans kredisi ve yeni almaya başladığım yüksek lisans kredisi ile okuluma devam ediyorum. Mezun olur olmaz "eşya faizi" ile birlikte yaklaşık 20bin tl borcum olacak. Sebebi ise 4+2 yıl bir devlet üniversitesinde bir devlet memuru çocuğu olarak okumak.
Borcunda değilim babamdan geçmiş bu devlete borçlanma huyu bana.

Şuan İzmir'deyim ve telefondan bulduğum 1 gb babalar günü hediyesi ile taslak kaydedip yayınlıyorum.
Şeytan diyor ki ara ara git anlaş bir dershane ile sonra ver elini standart hayat. Kendime de iyi eli yüzü düzgün bir eş buldum mu oooh tamamdır.

Ama yok sevgili blok o ankara üniversitesi bana bu yaptıklarının hesabını ödeyecek. Ders çalışmadığım için kaldığım ortada. Önümüzdeki yıl görsünler nasıl yüksek lisans yapılıyor.

Bu arada Ankara'da kalacak yer aranıyor orasıda ayrı mevzu :)

Hiç yorum yok: