29 Mart 2012

İsteyipte, yapmaya g.t olmayan şeyler!

Her vize haftası sonrası kütüphaneye gidip oradaki kitapların hepsini okuyasım geliyor, vizede kazandığım okuma anlama yazma alışkanlığını (5 günde) devam ettirmek ve her gün kafamda ise ancak ve ancaklarla falan dolaşmak istiyorum. Sonra vizenin bittiği ilk gün bugün kendime tatil vereyim deyip koyveriyorum. Ne tatil arkadaş bir sonraki sınav dönemine kadar bildiğin boş boş yaşıyorum. Bu sefer bunun farkına fazlasıyla vardım ve 3 kitap aldım kütüphaneden. İkisi ingiilizce birini türk yazmış birini yabancı bir Dük. Türk yazarın ingilizce kitabını sanki okurken daha rahat anlıyormuşum gibi ama diğer kitabın ingilizcesine hemen ön yargıyla bakıyorum. Halbuki adamda inigiliz değil.

Aldım bakalım kitapları yüksek lisans mülakatında pek alakası olmasada çalışma alanım olan ya da olacak kriptoloji ile alakalı kitaplar. İlgilenen okuyan ya da ilgilenen birini tanıyan birileriyle tanışmak fevkaladenin fevkinde olurdu ne yalan söyleyeyim. Bu arada çokta açım 5.5tl var ay sonu malum napsam 2 yumurta mı alsam yoksa simit poaça takılsammı onuda bilemedim. G.tümüde kaldıramıyorum ki evden.

Gömdüm...

Hiç yorum yok: