29 Temmuz 2011

Yazıcıdan çıktı almak?

Muhtarlıklar nüfus kayıt müdürlükleri ilçe nüfus müdürlükleri falan filan hepsi boş muhabbet ben size diyeyim. Kps diye bir şey yapmışlar hepsi bütün bilgilerime ordan erişiyorlar fakat aralarında belge taşıyorum anlamış değilim. Yani bi müdürün imzasının bizim mahallenin muhtarı tanıyacak ha diyecek cemal imzalamış nasılmış sordun mu halini hatrını. O kadar saçma bir hal almış bu nüfus kayıt işi.
Az daha ceza yiyorduk durduk yere. Sebep muhtarımızın kaydı yaparken tarihi 5 gün erken girmesi. Sonuç ise bize kayıt için verilen 30 gunun geçmiş olması. Nüfus müdürlüğünden belge almaya gidiyorum küt cezanız var diyorlar. Sağa bakıyorum güvenlik sola bakıyorum dairenin memuru gözüme bakıyorlar ödeyecekmisiniz diye sordu biri. Bende 50 kuruş var. :)

Dedim ne cezası saçmalamayın yok benim cezam falan. Dediler kaydınız gecikmiş. Nasıl olur muhtardan belge aldım kaydımı yaptırdığıma dair hemde 10 gün bile olmadı 2 evrak arasında diyorum. Halbuki 26 gün olmuş. Sonra muhtar arandı muhtar onayladı belgeler 5 gün erken girilmiş dedi. Bendende 5 tl alındı tekrar belge kaydı için. 5 tl yi ise kredi kartıyla ödedim. Kredi kartı yok deselerde bendede para yok deyince yaptılar bir şeyler oldu bitti.

Bugun kardeşimin üniversite tercihlerini yapmaya internet kafeye gittim. Bi baktım banka hesabımda 8 tl elimdede 50 kuruş var. İnternet kafede kredi kartı geçmiyor banka 10 tl ve altını vermiyor. Naptım bilin bakalım.
Kuruyemişçi vardı yan tarafta ordan 5 tllik kaju aldım dedimki usta 8 çek 3 tlsini bana ver
--öyle olmaz hemşerim ben bu parayı 1 ay sonra alıyorum.
-ya nakitim yok bu parayıda çekemedim bankadan 3 tl zaten veriver işte.
--nereye vercen sen bu parayı?
-yanda internet kafeye vercem.
--tamam ben veririm tanıyorum onu ne kadar vercen?
-1 tl yeter o zaman kajuyu 7 tl yapda agız tadıyla yiyelim.
--iyi söyle yan taraftan al paranı de anlar o
-tamam.

Kaydı yaptım yzıcı cıktısının aldım dedimki ne kadar borç 1.25 dedi. Tamam dedim yan taraftan kuruyemişçiden alcakmışsınız parayı. Tamam iyi bakalım dedi bende çıktım.

İnsanlar aslında iyidirler. İsteyerek veya bilere kötülük yapmazlar. Bugün bu çıktı ortaya :)

Hiç yorum yok: