19 Aralık 2010

S.S.Ö

Daire 48'in kedisi kaybolmuş. Apartman yöneticisi kapıya duyuru astı. "Daire 48 deki öğrencilerin beyaz pumpkin adında kedisi kaybolmuştur bulanların şu numarayı aramaları rica olunur. Yönetim."
Yok bizim daire numaramız 46.

Klavyemin 8 tuşunun altına doritos nacho kaçmış biraz zor basıyor.

Bugün Ales'e girdim ama sınav sorularını yetiştiremedim. Her sen 160 soru sorulan sınavda bu seen 200 soru sorulmuş ve süre değişmemiş. Hay böyle işin dedirtiyor insana. Birde ben sözel bölümden yapmaya başlayınca boşlarım hep okuduğum bölüm olan sayısaldan kaldı. Kendimi enayi gibi hissediyorum. Sınavdan cıkan işletme öğrencisi valal sadece sayısal 1 2 ve sözel 1 tam yaptım dedi. Ben sözel 12 ve sayısal 1 tam yapabildim. O kesinlikle benden daha fazla puan alacak. Ama ben sözeli daha hızlı yapıyorum diye önce ondan başlamıştım. Son 5 dakikada 8 soru çözmeme ve 5 dakikada ortalama 5 6 soru çözmeme rağmen sayısal 2 den 20 ye yakın boşum var.

Sanırım Fen edebiyat fakültelerine verilen formasyon kaldırılıyor. Eğitim-sen'in açtığı dava sonucunda karar veren yargıtay formasyonu lisansa devam eden öğrencilere verilmemesi kararı almış. Al o kararı. Ben 2 aydır formasyon derslerine gidiyorum ve 250 lira da harç yatırdım. Ösym denetim birimine az önce mail attım.
Haftalık formasyon ders programımı yazdım oturduğum yerden okula gidiş dönüş yol paramı yazdım ve yatırdığım 250 tl yide yanına iliştirip zararımın telafisini arz ederim dedim. Benzeri dilekçeyi üniversite rektörlüğünede vereceğim. Bunlar maddi zararlarım. Manevi zararlarımı ise Ösym'nin yeni açılan "vicdan rahatlatma ünitesi" adıyla anılan birimine bildireceğim.

Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: