17 Şubat 2010

Radyoaktif Serpintiler-1

Bir uyandım kapı gizli numara tarafından çalınıyor,açmadım
tabiki prensip olarak. Ev sahibimizlede konuştum kim olduğu
belli olmayanlara kapımız artık kapalı. Camlarıda meşgul
moduna kilitledik. We r busy...

Hangi konu hakkında yazmak istesem ve o konuyu biraz araştırsam
o konu hemen bana çok anlamsız gelmeye başlıyor. O kadar çok
şeyden vazgeçiyorum ki bloga yazı yazacağım zaman.Konuyu buluyorum
güzel de bir espri yakaladıysam tamam 2 defa kendime tekrarlayınca
bitiyor o konunun anlamı. Dünyanın en basit konusu haline geliyor
benim için kimse gülmez artık o espriye diyorum kendi kendime.

Geçen evde açık oturum yaptım. Açmayıpta oturanın topuklarına sıktık.
O sırada Bayhan ve Enrico Macias "Güzel bir kız yaşarmış Boğaziçin'de"
adlı eseri seslendiriyorlardı.Dalmışım ve Serdar'ın dediği sözler
aklıma geldi "Hayat beni yoruyosun."

Gezdim Gördüm Geldim, yediğim içtiğim sizin olsun Vedat Milor
her cuma akşam NTV de :)

Doroti ve Mattiv, Victoria's Secret'ta otururken yanlarından
geçen Kerem Mattiv'in sandalyesine çarpınca ortam gerildi.Olaya
güvenlikten Saim ve Nusret beyler müdahale edince Doroti Victoria's
Secret'in ırkçı tavrına lanet okudu. Doroti'ye yakın kaynaklar
olayın Kerem'in Mattiv'e Şattı fakap biç dediği için çıktığını
söylediler.

Gençken yapılacak 100 şey kampanyasında o 100 şeyi yaptıktan sonra
verilecek olan ödül açıkçası az. Ben gençken yapılacak 100 şey falan
dendiğinde şöyle babalar gibi hediyeler verilir sanmıştım. Tırt lan o ne.


Çıkarım senle her yola reklamına kuzenimin videosunu gönderdik fakat
yayınlanmadı galiba arabanın toyota degilde gıran çaroke olduğunu
anladılar.

Falım reklamındaki kızdaki gözler tam aşna fişne diyor ya o kadar mı
afrodizyak etkisi yapar bir insan bir insanda. Sakız falan kesmez beni...

Dolby ses sistemi neymiş lan ben onun ta a.q ses mağaradan geliyor gibi bozuldu birde.
Yeminler etsen bir kez daha
Sen yoluna ben yoluma
Bu kez adalet benden yana
Sen yoluna ben yoluma dolby digital...


Şu hocanın hiç adaleti yok mu,
Kalemden çıkana not veren yok mu
Notlar versen bir kez daha
Sen yoluna ben yoluma
Bu kez bölüm başkanı benden yanaa
sen odanaa ben sınıfa

Hiç yorum yok: