23 Nisan 2009

Abu Dabi Hadise'si

Kendimi sarı sayfalara ilan verir gibi hissediyorum buraya yazarken. Sebebi ise internet kafelerin hayrına değilde parayla çalışmaları. Evinde interneti olan ama evde olmayan bir ademoğlu olarak bu yerlere para verdiğimi düşündükçe fena oluyorum :) Yok canım abartmayayım en azından evdeki internetten hızlı :)

Fazla bir şey yazmak istemiyorum yani ayemef İMF %-5.1 büyüme oranı vermişken canım ülkeme daha ne denir ki :) Tören yürüyüşlerindeki uygun adım yürüyüş kaldırılmış lan benim bundan bu sabah haberim oldu.

Abu Dabi'ye taşınıyorum hoşçakalın artık ordan yazacam saçmalıklarımı.
Her aldığım gazetede Hadise var her gün. Ülkede 2 hadise var zaten biri ergenekon diğeri harbi hadise. Kadındaki bacak resmen göze giriyor ya o kadar mı gösterilir bir bacak yani bakmadığım zamanlarda bile (default modda) gözüküyor bacakları hanımefendinin.


Oturalı 1 saat olmuş 80 kuruş bayılayımda kalkayım hadi görüşürüz...

3 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

müdür bi okula gönderdik iyi ki,15 güne bir yazıyosun artık

Kriptograf dedi ki...

aynı fikirdeyim ama şuan elden bir şey gelmiyor :)

Kenan dedi ki...

Ama bence güzel yazıyor yaşadıklarını yazıyor.

benim sizden ufak bir ricam var www.paylas.com.tr yaşadıgınız yerle ilgili resimleri bizle paylaşırmısnız ben Yaprak konusuna hayran kaldım.